top of page

איך זה עובד? - או במילים אחרות מאיפה מתחילים לתכנן

"תכנית טובה היום עדיפה על תכנית מושלמת מחר" ג'ורג' פאטון




זו היא נקודת המוצא שלנו, Preplan אנו מספקים שירותי פמילי אופיס הכוללים תכנון פיננסי ופנסיוני תוך הסתכלות הוליסטית וראייה ארוכת טווח של צרכי הלקוח. השקעות אלטרנטיביות ללקוחות כשירים, ניהול תיקים והשקעות.

תהליך התכנון מתחיל בבחינה וניתוח של התיק הפיננסי והפנסיוני שלכם תחת מבחני מתח שונים המתייחסים בעיקר למקרים ביטוחים אותם אתם צפויים לפגוש במהלך חייכם. החל מהמקרים הברורים מאליו של פרישה ופנסיה ( קרנות השתלמות, קופ"ג, קרנות פנסיה וביטוחי מנהלים( , דרך בחינת הסיכונים השונים שאתם עשויים להיפגש עמם כגון אובדן כושר עבודה, בריאות ,סיעוד וכלה בבדיקה של הנכסים הפיננסים השונים שיש ברשותכם ( חסכונות, פיקדונות, כסף פנוי נזיל, תיקי השקעות וכדומה) והתאמה של אלטרנטיבות רלוונטיות. לאחר הבדיקה הניתוח ומיפוי התיק נציג בפניכם את המסקנות אליהן הגענו וההמלצות שלנו להמשך הטיפול בתיקכם.


חלק מהתהליכים והשירותים שאנו מציעים ללקוחותינו:

  1. ניהול השקעות

  2. איתור והתאמה של השקעות אלטרנטיביות מסוגים שונים

  3. תכנון פיננסי ופנסיוני

  4. חסכון והשקעות לכל מטרה

  5. מיסוי והכוונה לפרישה

  6. ניהול סיכונים ( ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד)


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח



bottom of page