top of page

ביטוח בריאות, חלק בלתי נפרד ממעטפת ההגנה במשפחה!

אנו מאמינים כי על מנת להבטיח את העתיד ישנה חשיבות רבה בבחירת ביטוח בריאות נכון ומקיף עבור לקוחותינו. ביטוח בריאות בעל כיסוי מרבי אשר בעת הצורך יעמוד לשירותך ויבטיח לך ולבניי משפחתך את הסל הפרטי הרחב ביותר. מטרתנו בחברה היא להרכיב עבורך סל מותאם אישית של ביטוח בריאות וזאת כדיי להבטיח לך וליקרים לך את ההגנה הבטוחה והמושלמת ביותר. אנו מוצאים חשיבות רבה בבחירת הביטוח הנכון ביחד עם לקוחותינו, תוך שיתוף פעולה, שקיפות מלאה וייעוץ מקצועי ואמין. בשל עבודותינו המשותפת עם חברות הביטוח הגדולות במשק, נוכל לבחור יחד איתך את הביטוח הנכון והמותאם ביותר עבורך. ביטוח בריאות מקיף הכולל בין היתר : כיסוי עבור ניתוחים, מחלות קשות, השתלות, תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, וסיעוד.


ביטוח בריאות פרטי
ביטוח בריאות ויפה שעה אחת קודם

למה חשוב לרכוש ביטוח בריאות פרטי ?

כשזה קשור לבריאות שלנו אנו רוצים את הטוב ביותר! את הייעוץ הטוב ביותר, הרפואה המתקדמת ביותר, הרופאים והמנתחים הטובים בעולם, הטכנולוגיות המתקדמות ואפילו את התרופות המתקדמות ביותר שקיימות היום בעולם. כל הדברים הללו עולים הרבה כסף, ויכולים להגיע לסכומים של עשרות ואף מאות אלפי שקלים. הרפואה הציבורית נותנת מענה חלקי כתוצאה מתקציבים מוגבלים. על מנת שתהיו מכוסים בצורה הטובה ביותר הפתרון היחידי הוא ביטוח בריאות פרטי! המכסה ומשלים את הפער הקיים בין הרפואה הציבורית ובין ההתקדמות הטכנולוגית המהירה הקיימת בעולם הרפואה המודרני.


הגנה בטוחה לחיים שלך - ביטוח בריאות פרטי

הרפואה הציבורית בישראל טובה אך אינה נותנת מענה מלא במקרים רפואיים רבים. מבחינת זמינות וגם מבחינת הכיסויים אשר מוגבלים בדרך כלל על ידי תקציבים. ביטוח בריאות פרטי נותן הגנה מקיפה למשפחה במקרים של השתלות וטיפולים מיוחדים, תרופות מחוץ לסל הבריאות וכיסוי לניתוחים וטכנולוגיות מחליפות ניתוח על ידי הרופאים והמנתחים הטובים בישראל ובעולם. במסגרת השירות שלנו אנו נבדוק ונבצע השוואה של הביטוח הקיים אל מול הביטוחים הקיימים במידה וקיים ברשותכם , במידה ולא קיים ברשותכם ביטוח בריאות פרטי ניתן לכם המלצה והצעה לביטוח המתאים לכם ביותר


כי העתיד שלכם חשוב לנו!

בסוכנות הביטוח פריפלן אנו פועלים באופן שוטף ויומיומי מול כל חברות הביטוח המובילות בישראל. אנו מכירים את כל פוליסות ביטוחי הבריאות הפרטיות הקיימות, ויודעים לבחור עבורכם את הביטוח הטוב והמתאים לכם ביותר. הניסיון הרב שלנו בתחום הבריאות מאפשר לנו להתאים ללקוחותינו את הפוליסה הטובה ביותר, ובתעריפים המשתלמים ביותר. גם אם קיים ברשותכם ביטוח בריאות אנו נדע לבדוק ולבצע השוואה עבורכם.

למידע נוסף צרו קשר בטופס המקוון



bottom of page