top of page

איך מניידים קופת גמל להשקעה | פשוט וקל

פתחתם קופת גמל להשקעה באחד מבתי ההשקעות והחלטתם אחרי תקופה מסויימת לעבור לגוף מנהל אחר? אין בעיה! ניתן להעביר את קופת הגמל שלכם בקלות בין הגופים השונים מבלי שהתנאים שלכם יפגעו.





ניוד קופת גמל להשקעה - זה לא חתונה קתולית!

לפני שאתם מניידים את קופת הגמל חשוב שתעשו זאת לאחר שבדקתם ועשיתם השוואה בין הקופות. חשוב לעשות השוואה ככל הניתן בין אותם מסלולי השקעה ( אלא אם החלטתם לעבור למסלול השקעה אחר... וזה כבר סיפור שונה) .


ניתן לנייד את קופת הגמל להשקעה שלכם באופן עצמאי או מול בעל רישיון פנסיוני.

שימו לב כי ניתן לבצע את הניוד באופן עצמאי ישירות מול בית ההשקעות אליו אתם מעוניינים לנייד את הכספים או באמצעות מתכנן פיננסי בעל רישיון שיעשה זאת עבורכם ובמקביל גם יספק לכם השוואה מקיפה בין הגופים השונים הקיימים בשוק ( ופעמים רבות גם ישיג עבורכם תנאים טובים יותר מאשר פעולה ישירה מול בית ההשקעות)


לפני הניוד

בדקו את תשואות קופת הגמל אליה אתם מעוניינים לעבור.

בדקו האם מדובר בגוף עם ניסיון או חדש

חשוב לבדוק ולנסות להתרשם מהשירות של בית ההשקעות אליו אתם מעוניינים לעבור

ובאותה הזדמנות בה אתם מניידים, בדקו את עצמכם מחדש בנוגע למטרת ההשקעה, רמת הסיכון והתאמה לצרכים שלכם.


איך מניידים קופת גמל להשקעה?

המתכנן הפיננסי ( פמילי אופיס), יערוך עבורכם את ההשוואה, ימלא יחד עמכם את הטפסים ויתאים את מסלולי ההשקעה, לאחר שתחתמו על המסמכים ( דיגיטלית כמובן) המסמכים ישלחו לבית ההשקעות החדש. הכספים אומרים לעבור תוך כ 4 ימי עסקים. ואמורים להשתקף בחשבון החדש בתחילת החודש העוקב לניוד הכספים.



לניוד של קופת גמל להשקעה באמצעות בעל רישיון צרו עמנו קשר - לחץ כאן

או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page