top of page

הראל מגוון - פוליסת חיסכון

פוליסת חיסכון " הראל מגוון " מספקת מגוון רחב של אפיקי השקעה ברמות סיכון שונות ומיועדת סדרך כלל למשקיעים המחפשים אלטרנטיבה לתיק השקעות המנוהל בבנק ואלטרנטיבה לקרנות נאמנות ותיק השקעות קטן. על ההבדלים בין מוצרי ההשקעה השונים הקיימים בהראל ומכשירי השקעה נוספים המיועדים למגוון רחב של משקיעים גדולים וקטנים ניתן לקרוא בכתבה בנושא "פתרון גדול לתיק השקעות קטן" ובכתבה נוספת על " פוליסת חיסכון vs קופת גמל להשקעה vs ניהול תיקים " . במאמר הבא נסקור את מסלולי ההשקעה הקיימים בפוליסת החיסכון הראל מגוון של חברת הביטוח הראל ביטוח ופיננסים בע"מ


שימו לב שפוליסת חיסכון בהראל מגוון מתחלקת לשתים, הראשון - הראל אינדקס, פוליסת חיסכון העושה שימוש במכשירי השקעה פאסיביים ועוקבי מדדים שונים, והשני - הראל מגוון, פוליסת חיסכון קלאסית.


פוליסת חיסכון הראל מגוון - 11 מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות


הראל מגוון השקעות מסלול אג"ח עד 10% - תיק השקעות משולב, המנוהל ע"פ שיקול דעת מנהל ההשקעות בפוליסת החיסכון ומאפשר חשיפה נמוכה למניות עד 10% על פי הפירסומים של חברת הראל המסלול מיועד למשקיע המעוניין לנהל את נכסיו הפיננסים באמצעות מנהל השקעות ולשמור על רמת סיכון נמוכה\בינונית.


הראל מגוון השקעות מסלול עד 20% מניות - כמו המסלול הקודם, מסלול זה מוגבל במניות עד 20%. השקעות במסלול זה בפוליסה הפיננסית של הראל ישנה חשיפה של עד 20% למניות, המסלול מיועד למעוניינים בהשקעה ברמת סיכון נמוכה / בינונית יחסית למסלולים הכללים האחרים הקיימים בהראל.


הראל מגוון השקעות מסלול קיימות - מסלול עם חישפה גבוהה למניות ואג"ח מסוגים שונים, החשיפה נעשית לחברות שעיקר פעילותן הינה בתחומי סביבה וקיימות ועומדת בסטנדטיים בינלאומים בנושא. אם אתם מעוניינים להשקיע בצורה "ירוקה" ורק בחברות שמקפידות לשמור על נושא זה המסלול מיועד לכם. מכיוון שהנכסים בתיק ההשקעות חייבים לעמוד בסטנדרט הבינלאומי של עקרונות ה SDG של האו"ם.


הראל מגוון מסלול אג"ח קונצרני - מסלול השקעות המתמקד בהשקעה באג"ח של חברות בארץ ובח"ול, איגרות חוב ברמת סיכון שונה בהתאם להחלטות מנהל ההשקעות של המסלול וועדת ההשקעות של הראל. מדובר בתיק איגרות חוב מנוהל.


הראל גוון השקעות מסלול חו"ל - מסלול הממוקד בהשקעות בחו"ל, מיועד למשקיעים המעוניינים לפזר את ההשקעות שלהם מחוץ לישראל ולשלוט ברמת החשיפה לחו"ל. המסלול הינו מנייתי ולכן נחשב למסוכן.


הראל מגוון השקעות הוני ללא אג"ח - מסלול המיועד למשקיע המעוניין ברמת סיכון גבוהה ללא איגרות חוב והשקעה במניות קרנות השקעה ונדל"ן, ללא איגרות חוב כלל.


הראל מגוון מסלול כללי - מסלול השקעות לאלו מכם המעוניינים לנהל את הנכסים שלהם באמצעות מנהל השקעות וועדת ההשקעות של הראל ללא הגבלה של מניות או נכסים מסוגים שונים. המסלול נחשב למסוכן בעקבות חשיפה גבוהה למניות ואינו מתאים לכל משקיע.


הראל מגוון השקעות פאסיבי - מסלול המשקיע את נכסיו באמצעות מכשירים עוקבי מדדים, חלוקת ההשקעה בין המדדים העוקבים נעשית על ידי מנהל הקרן וועדת ההשקעות של חברת הראל.


הראל מגוון מסלול אג"ח ללא מניות - המסלול המיועד למשקיע המחפש רמת סיכון נמוכה ללא מניות בכלל.

הראל מגוון מסלול אג"ח ממשלת ישראל - מסלול למשקיעים סולידיים המושקע באיגרות חוב של מדינת ישראל ללא מניות וללא אג"ח חברות.


הראל מגוון מסלול מניות - מסלול ברמת סיכון גבוהה , כל נכסי המסלול מושקעים עם רמת חשיפה גבוהה למניות, אינו מיועד לכל משקיע ויש לקבל מידע עדכני והתאמה של המסלול באמצעות מתכנן פיננסי.


למי מיועד המוצר פוליסת חיסכון הראל מגוון - היתרונות של הראל מגוון

כפי שרשמנו קודם, פוליסת חיסכון הינה אלטרנטיבה מצויינת לתיק השקעות מנוהל, אם בבנק ואם דרך מנהל השקעות. קיימים מספר רב של יתרונות בפוליסת חיסכון עליהן ניתן לקרוא בבלוג שלנו, שימו לב כי פוליסת חיסכון בניגוד לתיק מנוהל שאינו מפוקח ( ולא ניתן לבצע השוואה בינו לבין מנהלי השקעות שונים), בפוליסת חיסכון השקיפות מלאה וניתן לבצע לאורך כל הדרך השוואה בין המסלול בו בחרתם לבין אותו מסלול בחברות ביטוח אחרות. בנוס, למשקיעים דרך חברת הראל ישנו אזור אישי בו ניתן לקבל מידע שוטף על ההשקעה ואפילו למשוך ולהפקיד כספים עצמאית.


מי אנחנו | Preplan Your Future

פמילי אופיס עם ותק של מעל שני עשורים בשוק ההון הישראלי והעולמי,עם וותק מצטבר של השותפים מעל 40 שנה. אנו פועלים באופן שוטף ויומי יומי מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל. בניהן חברת הראל שהינה אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל. אנו עוסקים בשירות תכנון פיננסי ופנסיוני הוליסטי למגוון רחב של לקוחות, לקוחות כשירים ומשפחות עמידות ולקוחות ומשפחות ממעמד הביניים.



הגעתם אלינו דרך המאמר? קבלו מאתינו מתנה, פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של פוליסת חיסכון ללא עלות:* שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page