top of page

ילין לפידות קופת גמל להשקעה | סקירה ומסלולי השקעה

עד כה סקרנו מספר קופות גמל להשקעה של הראל, אנליסט ומור בית השקעות, בשורות הבאות נבצע סקירה של בית ההשקעות ילין לפידות, בית השקעות ותיק ומוכר המספק גם הוא פתרונות השקעה רבים ללקוחותיו ובניהם גם מסלולי השקעה ייחודיים בקופת גמל להשקעה. על מנת לא להאריך יתר על המידה, אלו מכם המעוניינים לקבל מידע נוסף על היתרונות והחסרונות של קופת המל להשקעה . מוזמנים לקבל מידע נוסף ומורחב בלינק הבא לחץ כאן .


סקירות קודמות:

אנליסט בית השקעות - אנליסט גמל להשקעה לחץ כאן.

מור בית השקעות - מור קופת גמל להשקעה לחץ כאן

הראל גמל להשקעה - לחץ כאן





ילין לפידות | קרנות נאמנות, ניהול תיקים, קרנות השתלמות וקופת גמל להשקעה

בית ההשקעות ילין לפידות עם ותק, ניסיון ומוניטין של מעל 30 שנה, נחשב לאחד הוותיקים בישראל. בית ההשקעות הוקם ומנוהל עד היום על ידי רו"ח דב ילין ורו"ח יאיר לפידות. עד היום ניהול ההשקעות מתבצע על ידי צוות רחב של אנליסטים, כלכלנים ומנהלי השקעות בהנחייתם של דב ויאיר.

במשך שנים רבות נחשב בית ההשקעות למומחה בתחום ניהול השקעות האג"ח. בין המוצרים הרבים אותם ניתן למצוא בבית ההשקעות: ילין לפידות קופת גמל להשקעה, ניהול תיקים, קרנות נאמנות, קרנות השתלמות ועוד.



ילין לפידות קופת גמל להשקעה - מסלולים

ילין לפידות קופת הגמל להשקעה מאפשר בחירה מבין 6 מסלולי השקעה שונים. ניתן לאתר בין מסלולי השקעה, מסלולים ברמת סיכון גבוהה ונמוכה כך שכל משקיע יוכל לבצע בהתאמה אישית ופיזור נכון של תיק ההשקעות שלו. להתאמה מדויקת וחלוקה נכונה של מסלולי ההשקעה הנכונים מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מתכנן פיננסי ופנסיוני או סוכן ביטוח.


לילין לפידות קופת גמל להשקעה נכון להיום 6 מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות:


ילין לפידות גמל להשקעה מסלול כללי - מסלול בו הנכסים מושקעים בהשקעות שונות בהתאם להחלטת וועדת ההשקעות של ילין לפידות, המסלול אינו מוגבל ברמת חשיפה למניות וכפוף לשיקול הדעת של ועדת ההשקעות. ( מסלול ברירת מחדל - במידה ולא בחרתם אפיק השקעה ספציפי כספכם יושקעו במסלול זה)


ילין לפידות גמל להשקעה מסלול אג"ח עד 10%- מסלול השקעה המתמחה באג"ח מסוגים שונים, החשיפה לניות במסלול לא תעלה על 10%, מסלול הנחשב היסטורית לסולידי.


ילין לפידות גמל להשקעה - מסלול אג"ח עד 20% - גם במסלול זה ישנה התמחות בהשקעה באיגרות חוב מסוגים שונים והחשיפה המנייתית מוגבלת עד 20% מהנכסים במסלול


ילין לפידות גמל להשקעה -מסלול אג"ח ממשלתיות - מסלול המתמחה באיגרות חוב של ממשלות שונות ( בכל העולם). במסלול הספציפי אין חשיפה למניות.


ילין לפידות גמל להשקעה - מניות מסלול מנייתי. מסלול השקעה הכרוך בסיכון גבוה מהמקובל. שימו לב שמדובר במסלול שיכול להשקיע עד 120% מנכסי המסלול במניות, ולכן המסלול אינו מתאים לכל אחד ויש להיוועץ עם מתכנן פיננסי ופנסיו להתאמה מדוייקת של המסלול אליכם


ילין לפידות גמל להשקעה - מסלול פאסיבי כללי - מסלול המנוהל באמצעות מכשירי השקעה עוקבי מדדים, המסלול בעל חשיפה גבוה למניות ומט"ח ומושקע במדדים שונים בהתאם להחלטת וועדת ההשקעות של ילין לפידות.


עדכון: הקמה של מסלול השקעות חדש בילין לפידות קופת גמל להשקעה: מסלול השקעות פאסיבי כללי לחץ כאן



ב "פריפלן" פמילי אופיס אנו מתמחים בהתאמת נכסים אישית ללקוחותינו לאחר בירור צרכים יסודי ולאחר שהבנו את המטרות והצרכים שלכם. תפקיד המתכנן הפיננסי הוא להתאים ולמצוא עבורכם את ההשקעה הנכונה לכם ביותר בתנאים הטובים ביותר, פקדון שקלי, פוליסת חיסכון פיננסי, קופת גמל להשקעה או תיק השקעות מנוהל.


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח


bottom of page