top of page

אנליסט קופת גמל להשקעה | סקירה ומסלולים

במאמרים הבאים נסקור את קופת גמל להשקעה בכל אחד מבתי ההשקעות בישראל. אלו מכם המעוניינים להרחיב בנושא מוזמנים לקרוא בהרחבה על גמל להשקעה בלינק הבא לחץ כאן .


סקירות קודמות:

הראל קופת גמל להשקעה- לחץ כאן





אנליסט קופת גמל להשקעה - אנליסט גמל להשקעה

בית ההשקעות "אנליסט גמל והשתלמות בע"מ" קיים למעלה מ 35 שנה ונחשב לאחד מהוותיקים והמנוסים הישראל. לבית ההשקעות מגוון רחב של מוצרים פיננסים בניהם: קרנות השתלמות, קופות גמל, ניהול תיקים, קרנות נאמנות וגם אנליסט גמל להשקעה וחיסכון לכל ילד של הביטוח לאומי.


אנליסט מנהלים כיום מעל 30 מיליארד ש"ח ומתגאים במנהלי השקעות מנוסים, מחלקת מחקר חדשנית, ניהול מקצועי לצד מחקר מעמיק ואיכותי של שוק ההון והכלכלה בכלים חדשניים.



אנליסט קופת גמל להשקעה - מסלולים

אנליסט קופת הגמל להשקעה מאפשרת בחירה מתוך מגוון רחב של מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות ובהתאמה לכל לקוח. אנו ממליצים לכם לבנות את תמהיל ההשקעות המתאים לכם ביותר באמצעות מתכנן פיננסי ופנסיוני בעל רישיון אשר יבצע בעבורכם התאמה מיטבית.


לאנליסט קופת גמל להשקעה 8 מסלולים השקעה שונים

אנליסט גמל להשקעה מסלול כללי - מסלול ברירת המחדל. במידה ולא בחרתם אף מסלול השקעה הכספים שלכם יושקעו אוטומטית במסלול זה אשר מאפשר השקעה לנכסים מסוגים שונים ובכפוף לשיקול הדעת של ועדת ההשקעות ( הרבה פעמים אנשים מופתעים כשהם מגלים שהם במסלול הכללי והם בחשיפה גבוהה מאוד למניות מעבר למה שהם היו רוצים.


אנליסט גמל להשקעה עד 20% במניות - מסלול זה חברת אנליסט מגבילה את החשיפה המנייתית לעד 20%, שאר הנכסים במסלול מושקים באיגרות חוב.


אנליסט גמל להשקעה מניות - מסלול שרובו ככולו מושקע במניות בישראל ובחו"ל, מסלול הנחשב למסוכן ודורש התאמה מול הסוכן הפנסיוני או המתכנן הפיננסי שלכם.


אנליסט גמל להשקעה מסלול פאסיבי כללי נכסי המסלול מושקעים במדדים שונים וכפוף לשיקול דעת של ועדת ההשקעות, שימו לב שגם במסלול זה החשיפה המנייתית גבוהה ואינה מתאימה לכולם. יש להתייעץ עם מתכנן פיננסי ופנסיוני בנושא לפני בחירת המסלול

אנליסט גמל להשקעה מסלול שקלי טווח קצר - ההשקעות במסלול הנ"ל חשופים לנכסים לא צמודים למדד אשר המח"מ שלהם ( משך חיים ממוצע) אינו עולה על שנה. המסלול הנ"ל נחשב היסטורית למסלול עם רמת סיכון נמוכה יחסית עם חשיפה אפסית למניות.


אנליסט גמל להשקעה מסלול אג"ח - מסלול המתמחה בהשקעה באיגרות חוב בלבד בארץ ובחו"ל. שימו לב כי למרות שהמסלול מתמחה באיגרות חוב גם כאן קיים סיכון במקרה של איגרות חוב ארוכות טווח או איגרות חוב עם דירוג נמוך ולכן אנו ממליצים להיוועץ עם איש מקצוע בנוגע להתאמת המסלול לתיק ההשקעות שלכם

אנליסט גמל להשקעה מסלול חו"ל - מסלול המתמחה בהשקעה באג"ח ומניות שהונפקו בחו"ל.


אנליסט גמל להשקעה מסלול מחקה מדד S&P500 - מסלול השקעה בו הנכסים אמורים לעקוב אחרי מדד ה S&P500 ( דומה להשקעה בתעודת סל על ה S&P500) שימו לב כי מדובר במסלול מנייתי לכל דבר ועניין במיוחד מבחינת הסיכון וההתאמה לתיק ההשקעות שלכם

תפקיד המתכנן הפיננסי הוא להתאים ולמצוא עבורכם את ההשקעה הנכונה לכם ביותר בתנאים הטובים ביותר, פקדון שקלי, פוליסת חיסכון פיננסי, קופת גמל להשקעה או תיק השקעות מנוהל.


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח



bottom of page