top of page

פוליסת חיסכון | קופת גמל להשקעה | הראל מגוון

משקיעים רבים חושבים כי על מנת לפתוח תיק השקעות מנוהל נדרשים סכומים גבוהים, את האמת שהדבר לא מדויק כבר שנים. בעשור האחרון נולדו לא מעט מוצרים פיננסים המיועדים להשקעה לקהל הרחב ומאפשרים לכל אחד לפתוח תיק השקעות ולנהל את ההשקעות שלו באמצעות מוצרים כגון פוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה.


שני המוצרים הללו מאפשרים לכולם ללא יוצא מן הכלל לחסוך ולהשקיע כספים לכל מטרה שרק יבחרו. אגב, קיימים מספר הבדלים בין קופת גמל להשקעה ופוליסת חיסכון הראל מגוון, הבדלים עליהן אפשר לקרוא אצלנו בבלוג במאמרים הרבים שעוסקים בנושא.


הפעם אנו נתמקד בפוליסת חיסכון פיננסי ובקופת גמל להשקעה של חברת הביטוח ובית ההשקעות הראל ביטוח ופיננסים בע"מ.





הראל קופת גמל להשקעה

הראל גמל להשקעה מיועדת להשקעות בסכומים נמוכים של עד 76,000 ש"ח בשנה לאדם ( נכון לשנת 2023) ומאפשרת למשקיעים לפתוח תיק השקעות המאפשר בחירה מתוך מגוון רחב של מסלולים ברמת סיכון שונה עם מאפיינים שונים. על מסלולי ההשקעה בהראל קופת גמל להשקעה ניתן לקרוא בבלוג שלנו.

בהראל קופת גמל להשקעה ניתן לפתוח חיסכון גם על שם ילדים קטינים וגם על שם בוגרים, ניתן לבצע הפקדות חד פעמיות ( כל עוד לא עוברים את התקרה השנתית) ולבצע גם הפקדות שוטפות באמצעות הוראת קבע. וכמובן שניתן גם לפזר את הכספים בין מסלולי השקעה שונים. ( ניתן לבצע התאמה של מסלולי השקעה ורמת הסיכון בעזרתנו)


פוליסת חיסכון הראל מגוון

פוליסת חיסכון הראל מגוון מיועדת למשקיעים עם סכומים גבוהים יותר ( למעשה ברגע שאתם מעוניינים לבצע הפקדה של מעל 76,000 ש"ח זה המוצר שמתאים לכם) פוליסת חיסכון יכולה לשמש אלטרנטיבה לתיק ההשקעות וניהול השקעות שלכם בבנק ולרכישה של קרנות נאמנות בבנק. גם בפוליסת החיסכון של הראל קיימים מספר גדול של מסלולי השקעה שונים ברמת סיכון שונה. ( ניתן לבצע הפקדה ולבחור בצורה נכונה את פיזור ההשקעה שלכם בין המסלולים השונים בעזרתנו)


דמי ניהול בפוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה

שימו לב שבמרבית המקרים דמי הניהול בקופת הגמל להשקעה ובפוליסת החיסכון תהיה נמוכה משמעותית מהאלטרנטיבה של תיק מנוהל בבנק או רכישה של קרנות נאמנות באופן ישיר, דמי הניהול הנמוכים יותר הם תוצאה ישירה של העלויות הגבוהות והעמלות הרבות שגובים בבנקים השונים ( דמי משמרת, עלות קניה ומכירה , דמי ניהול בקרנות הנאמנות ועוד)


מי אנחנו | Preplan Your Future

פריפלן פמילי אופיס בעלת ותק של מעל שני עשורים בשוק ההון הישראלי, וותק מצטבר של השותפים של מעל 40 שנה. אנו פועלים באופן שוטף ויומי יומי מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל. ומספקים שירות תכנון פיננסי ופנסיוני למגוון רחב של לקוחות, לקוחות כשירים ומשפחות עמידות ולקוחות ומשפחות ממעמד הביניים.



למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של חיסכון לכל מטרה ללא עלות:* שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page