top of page

כך פותחים קופת גמל להשקעה בצורה נכונה

בתקופה האחרונה ערכנו סקירות על מספר בתי השקעות וחברות ביטוח דרכן ניתן לחסוך ולהשקיע במסגרת קופת גמל להשקעה. בישראל כיום עשרות בתי השקעות ובכל בית השקעות לא מעט מסלולי השקעה שונים ומשונים ברמת סיכון שונה.


שימו לב! זו לא חתונה קתולית! אחד מהיתרונות הבולטים של קופת גמל להשקעה הינה האפשרות לנייד את קופת הגמל בין גופי ההשקעה השונים. ולכן, גם אם פתחתם קופת גמל להשקעה בגוף מנהל אחד ניתן בהמשך להעביר \ לנייד את הקופה בקלות לכל גוף מנהל אחר ללא אירוע מס.





איך בוחרים קופת גמל להשקעה

לפני בחירה של בית ההשקעות בו תנהלו את קופת הגמל חשוב להגדיר לעצמכם את רמת הסיכון בה אתם מעוניינים, מה היא מטרת ההשקעה וטווח ההשקעה שלכם ופרמטרים נוספים. תוכלו לעשות זאת גם באמצעות בעל מקצוע אשר יבצע יחד אתכם התאמת צרכים ומטרות.


  1. בחירת מסלול השקעה- בהתאם לרמת הסיכון הרלוונטית אליכם

  2. בחירת גוף מנהל - שימו לב שקיימם עשרות גופים המנהלים קופת גמל להשקעה בישראל, ניתן להיכנס לאתר של משרד האוצר הנקרא "גמל נט" ולבצע שם השוואה של תשואות וביצועים לאורך זמן.

  3. איכות הגוף המנהל - חשוב לבחור גופים המספקים מעטפת שירות מקיפה. היכנסו לאתר האינטרנט של אותה חברה, התרשמו מהאתר, בדקו האם ניתן לקבל מידע אונליין באזור אישי. מניסיון של שנים, פעמים רבות אתר האינטרנט של החברה משקף בצורה טובה את איכות הגוף המנהל.

  4. דמי ניהול - פרמטר נוסף לבחירה של הגוף המנהל. בדקו את דמי הניהול הממוצעים של המסלולים השונים. שימו לב שפעמים רבות דמי הניהול הם נגזרת ישירה של סכום ההשקעה. ככל שסכום ההשקעה גבוה יותר כך דמי ניהול יהיו נמוכים יותר.


פעמים רבות בעל מקצוע הפועל באופן שוטף ויומיומי מול כל הגופים הפיננסים בישראל יכול לתכנן ולבחור יחד איתכם את קופת הגמל להשקעה המתאימה לכם ביותר. בנוסף יוכל לפתוח עבורכם את הקופה. שימו לב שמרבית פמילי אופיס בישראל והמתכננים הפיננסים יספקו לכם את השירות הנ"ל ללא עלות.


אחד היתרונות הבולטים של קופת גמל להשקעה הינה האפשרות לנייד את קופת הגמל בין גופי ההשקעה השונים. ולכן, גם אם פתחתם קופת גמל להשקעה בגוף מנהל אחד ניתן בהמשך להעביר \ לנייד את הקופה בקלות לכל גוף מנהל אחר ללא אירוע מס.


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח

bottom of page