top of page

מור קופת גמל להשקעה vs קרן השתלמות

אותו גוף השקעות שני מוצרים שונים, נכון, מדובר בשני מכשירי השקעה אשר יש בניהם קווים משיקים אבל המוצרים עצמם שונים ולכן חשוב לשים לב להבדלים בין מור קופת גמל להשקעה וקרן ההשתלמות.


הכנו עבורכם רשימה של שאלות שכיחות שעולות בנושא המוצר של בית ההשקעות מור קופת גמל להשקעה וקרן השתלמות.






האם כל אחד יכול לפתוח קופת גמל להשקעה באופן עצמאי?

קופת גמל להשקעה מתאימה לכולם! לעומת זאת, קרן השתלמות מיועדת לשכירים ועצמאיים שם ההפקדות נעשות על ידי המעסיק או ישירות על ידי בעלי העסקיים העצמאיים.

האם הכספים נזילים בקרן השתלמות?

האם קיימות הטבות מס בקופת גמל להשקעה כמו בקרן השתלמות

האם גם בקרן השתלמות וגם בקופת גמל להשקעה קיימים מסלולי השקעה

האם ניתן לנייד את הכספים בין בתי השקעות שונים?

מה הם מסלולי ההשקעה המומלצים?

האם ניתן לפתוח קרן השתלמות וגמל להשקעה על שם קטין?

האם קיימת תקרת הפקדה בקרן השתלמות וקופת גמל להשקעה

שימו לב כי אמנם מדובר במכשיר השקעה המנוהל בבתי ההשקעות אך המטרות של שני המכשירים שונות, למרות זאת, בעת פגישה עם מנהל פמילי אופיס ומתכנן פיננסי ופנסיוני בעל רישיון, ההתייחסות לשני המוצרים הינה התייחסות כאל תיק השקעות אותו ניתן ואף רצוי לנהל בצורה נכונה. אם אנחנו יכולים לתת לכם טיפ אחד חשוב ועיקרי הוא לא לוותר על פגישת תכנון מקיפה עם סוכן פנסיוני על מנת שיוכל לתת לכם מענה הוליסטי ולהתאים עבורכם בצורה נכונה את חלוקת הנכסים.


למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח

bottom of page