top of page

איך בוחרים קופת גמל להשקעה? | חיסכון לכל מטרה

אם נפגשתם בעבר עם מתכנן פיננסי ופנסיוני או פמילי אופיס כמעט בטוח שהוא המליץ לכם לחסוך כסף, ואם הוא המליץ לכם לפתוח חיסכון לכל מטרה, סביר להניח שגם שמעתם ממנו המלצה בנוגע לקופת גמל להשקעה או פוליסת חיסכון פיננסי. האמת... הוא צודק, אני והקולגות שלי מנסים ומשתדלים "לחנך" ולהנחיל ללקוחות שלנו אורך חיים בו צורכים היום וחוסכים למחר.


באופן אישי, כשאני נפגש עם לקוחותיי הרבים אנחנו תמיד מנסים "לצבוע" את צבירת הנכסים במוצרים השונים כך שלכל מוצר תהיה כתובת ומטרה מוגדרת...

  • צבירה לפנסיה - מיועדת לפרישה

  • כספי קרנות השתלמות - תלוי, חלק מהלקוחות ייעדו את הכספים לפרישה ואחרים למטרות אחרות.

  • חיסכון לכל מטרה - קופות גמל להשקעה, פוליסות חיסכון ועוד לרכישת רכב, ללימודים לילדים, לקניית דירה ואינסוף מטרות שונות.

  • ועוד ועוד...




למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של חיסכון לכל מטרה ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il



איך בוחרים חיסכון לכל מטרה | קופת גמל להשקעה

  1. הגדירו את המטרה שלשמה אתם חוסכים. ( חתונה? דירה? חופשה בחו"ל? חיסכון ללימודים? חיסכון לילדים ועוד... ועוד...)

  2. הגדירו את טווח החיסכון - אחרי שהגדרתם את המטרה יהיה לכם קל להגדיר את טווח החיסכון. ( לדוגמא: חיסכון לחופשה בדרך כלל יהיה לטווח קצר, חיסכון לבר מצווה של הילד יהיה במרבית הפעמים לטווח ארוך יותר וכו'... *

  3. הגדירו את רמת הסיכון - באופן עקרוני מתכנן פיננסי יאמר לכם שבהשקעה לטווח ארוך רמת הסיכון תהיה גבוהה יותר ובטווח הקצר נוריד את רמת הסיכון. אני אוסיף לכם פרמטר נוסף שאנחנו נוהגים לקרוא לו "נקודת השינה והרוגע" , הפרמטר למעשה מנסה לחזות עד כמה אתם רגישים לירידות בתיק ההשקעות שלכם.

  4. בחירת גוף השקעה / קופת גמל להשקעה - שימו לב! קיימים בישראל עשרות גופים המנהלים קופות גמל להשקעה ולכן גם הבחירה הופכת להיות מורכבת, בגדול ניתן לבחון את הגוף בו אתם מעוניינים על פי דירוג של מספר פרמטרים בניהם: גודל הגוף המנהל, התשואות והביצועים שלו לאורך זמן, דמי הניהול, ותק מקצועי, רמת השירות ועוד.

  5. פתיחה של קופת גמל להשקעה - אחרי שהגדרתם מטרה, הגדרתם טווח השקעה, בחרתם את רמת הסיכון ובחרתם גוף השקעה הגיע הזמן לפתוח את הקופה, ניתן לפתוח את קופת הגמל להשקעה ב 2 דרכים עיקריות, באמצעות מתכנן פיננסי ( אנחנו לדוגמא) ובאמצעות פניה ישירה לבית ההשקעות בו בחרתם. שימו לב! במרבית המקרים התנאים יהיו דומים, ההבדל העיקרי הוא שאנחנו כבעלי מקצוע רואים את התמונה המלאה ונעזור לכם לבצע התאמה מדוייקת של קופת הגמל להשקעה והמסלולים המתאימים לכם ביותר.

מזל טוב, יש לכם חיסכון לכל מטרה, מה שנשאר לכם הוא לעקוב מעת לעת אחרי הביצועים של החיסכון שלכם ולבצע שינויים בהתאם לצורך.


למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של חיסכון לכל מטרה ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page