top of page

מנצלים את מלוא הפוטנציאל - קופת גמל להשקעה או ניהול תיקים?

מה עדיף? קופת גמל להשקעה או ניהול תיקים? בישראל ישנם שני מוצרים בולטים לחיסכון לכל מטרה - קופת גמל להשקעה ותיק השקעות מנוהל (ניהול תיקים). כל אחד מהם מתאים למאפיינים ולשלבי חיים שונים של המשקיע


מכירים את התחושה הזאת... אתם עובדים קשה, חוסכים כספים לעתיד, אך לפתע חשים שהחלומות שלכם רק הולכים ומתרחקים. החלום לחיות ברווחה, להבטיח עתיד מאושר לילדים, לצאת לטיולים שתמיד חלמתם עליהם. אז הגיע הזמן להגשים את החלומות האלה על ידי בחירת המכשיר הפיננסי הנכון שיוביל אתכם לחופש כלכלי.


מה עדיף? קופת גמל להשקעה או ניהול תיקים?

בישראל ישנם שני מוצרים בולטים לחיסכון לכל מטרה - קופת גמל להשקעה ותיק השקעות מנוהל (ניהול תיקים). כל אחד מהם מתאים למאפיינים ולשלבי חיים שונים של המשקיע:


קופת גמל להשקעה - הצעד הראשון לחוסכים מתחילים

תארו לעצמכם את ההתחלה המבטיחה של הקריירה שלכם - אתם מצליחים להתחיל להפריש מדי חודש כמה מאות שקלים לחיסכון. קופת גמל להשקעה היא המוצר המושלם להתחיל אתו את ההרפתקה. היא מאפשרת לכם להפקיד סכומים נמוכים החל מ-250 ש"ח, היא נזילה ומגוונת עם מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות.





ניהול תיקים - מנצלים את הפוטנציאל בשלב המתקדם

לאחר שנים של חיסכון עקבי, הגיע הזמן לנצל את הפוטנציאל המלא של הכספים שצברתם. ניהול תיקים הוא המענה המקצועי שיסייע לכם להשיג זאת. מנהל תיקים מומחה יתכנן עבורכם תיק השקעות מותאם אישית, על פי הרמת סיכון הרצויה והיעדים שלכם - בין אם מדובר בהשקעות יציבות לטווח ארוך או באסטרטגיות מסוכנות יותר.


איזה מוצר השקעה מתאים למי? | קופת גמל להשקעה VS ניהול תיקים

קופת גמל להשקעה מיועדת בעיקר לחוסכים צעירים ומתחילים, ומוגבלת להפקדה חד-פעמית של עד כ-79,000 ש"ח לשנה. לעומת זאת, ניהול תיקים הוא המענה המתאים למשקיעים ותיקים יותר, שכבר גיבשו כספים בסכומים גדולים יותר וללא הגבלה תקרת הפקדה.


כל מכשיר פיננסי שונה גם במינימום ההשקעה הנדרש, דמי הניהול שישולמו, הנזילות ומידת השקיפות. בעוד שבקופות גמל ישנה גמישות גבוהה, בניהול תיקים תשלמו יותר עבור מנהל מקצועי ופחות שקיפות בביצועים.

סיכום וקריאה לפעולה:



איזה חיים אתם רוצים לחיות? חופש כלכלי, טיולים מדהימים, עתיד מובטח לילדים? הגיע הזמן להתחיל לחלום בגדול, ולהגשים בעזרת המכשיר הפיננסי הנכון עבורכם! צרו איתנו קשר עוד היום לפגישת ייעוץ ראשונית חינם בטלפון 050-8494444 או השאירו פרטים באתר, ונתאים עבורכם את מכשיר החיסכון והשקעה המתאים ביותר למימוש החלומות שלכם. החיים קצרים מדי בשביל לא לנצל את מלוא הפוטנציאל!


או במייל: info@preplan.co.il או התקשרו 050-8494444


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח


bottom of page