top of page

איך יראה העתיד הכלכלי של משפחתכם ? זה תלוי רק בכם 

איך יראה העתיד של ילדכם? מה אתם מתכננים להם בעתיד? האם תרצו לממן להם לימודים? להשתתף בהוצאות החתונה? להחליף רכב כל מספר שנים? לשפץ את הבית ? לטוס לחו"ל או להשתדרג לבית גדול ומרווח יותר?

האם את/ה בעל עסק עצמאי? מפרנס/ת יחיד/ה בבית? מי ידאג למשפחתך במידה ולא תוכל/י להמשיך ולעבוד? האם יש לך קרן פנסיה? או ביטוח אובדן כושר עבודה שאלות מהותיות ביותר, שאלות שרבים מאיתנו מעדיפים להתעלם מהם במחשבה ש... יהיה בסדר.

המון שאלות שהפתרון שלהם בדר"כ טמון בתשובה אחת. תכנון! תכנון מוקדם ככל הניתן. בנייה של תוכנית מפורטת ככל הניתן. בנייה של תוכנית כלכלית אמיתית המתייחסת ליכולות הכלכליות שלכם כמשפחה הסיכונים השונים בהם אתם עלולים להתקל , ההכנסות הקיימות נכון להיום, צפי הכנסות עתידי , תכנון הפנסיה שלכם, נכסים קיימים והתאמה שלהם אל השאיפות והחלומות שלכם וחשוב מכך - עדכון של התוכנית אחת לשנה ובכל פעם שיש אירוע מהותי במשפחה הם הסוד! הם הבסיס לעתיד כלכלי יציב ובטוח.


מתכנן פרישה, תכנון פיננסי ופנסיוני
תכנון פרישה מקדים, תכנון פיננסי ופנסיוני


תכנון ושימוש בכלים הנכונים ...


תכנון כבר אמרנו? חלק בלתי נפרד מהתכנון הינו בנייה של תוכנית ושימוש בכלים פיננסים ופנסיונים שונים שיכולים לתת מענה לכל אחת מהשאלות שהצגנו. כלים רבים כבר קיימים אצל כל אחד ואחת מכם, אם זו קרן פנסיה, קרן השתלמות, ביטוח בריאות פרטי , ביטוח חיים, ביטוח סיעודי או כל ביטוח אחר וכדומה. כך שמה שנותר לנו הוא לבצע התאמה אליכם. איך? ע"י בדיקה והתאמה של רמות הסיכון, בדיקת איכות הנכסים הקיימים ועוד...


איך תראה הפנסיה שלכם? זה תלוי רק בכם

רבים מאיתנו מתחילים לעבוד כבר בגיל צעיר, אחרים בוחרים בלימודים, תואר ראשון, שני ויש כאלו שממשיכים בלימודיהם גם הרבה מעבר. מה שבטוח הוא כי מעטים האנשים שכבר בתחילת הדרך עוצרים לתכנן את ההתנהלות הפיננסית שלהם עד מועד הפרישה המיוחל. מעטים האנשים שמתכננים מראש וחוסכים מספיק כסף למועד הפרישה. באמצעות קרן פנסיה או כל אפיק השקעה אחר.

למה חשוב לתכנן מראש? תוחלת החיים בעולם עולה, לאחר שעבדתם כל חייכם, בהגיעכם אל גיל הפרישה המיוחל תרצו כנראה להמשיך ולשמור על רמת חיים גבוהה כפי שהיה קודם. אבל רבים מאיתנו לא לוקחים בחשבון מספר פרמטרים חדשים המצטרפים למשוואה ולאורח החיים החדש שלכם בפרישה ובפנסיה:

1. תוחלת החיים עולה משנה לשנה - אתם צריכים רזרבות של כסף שישמשו למחייה שוטפת שנים קדימה.

2. זמן פנוי - בפרישה בדר"כ כלל יהיה לכם הרבה יותר זמן פנוי, מה שסביר להניח צפוי להוביל לגידול נוסף בהוצאות

3. אתם כבר לא צעירים כפי שהייתם קודם- החיים חזקים מכולנו, ככל שאנו מתבגרים גם הבריאות שלכם דורשת התייחסות מיוחדת.

4. כל החיים עבדנו! עכשיו הגיע הזמן להנות ! - אתם צודקים אבל טיסות לחו"ל, חופשות, רכב חדש, הנכדים, הילדים ופרמטרים נוספים הם מקור להוצאות כספיות לא קטנות. שימוש בכלים פנסיונים כגון קרן פנסיה, קרן השתלמות, פוליסת חיסכון פיננסי , תיק השקעות מנוהל וכלים מתקדמים אחרים יכולים לעזור.

bottom of page