top of page

מיטב תיק השקעות מנוהל אג"ח לפדיון* | ניהול תיקים

משקיעים רבים בוחרים להפקיד את כספם בפיקדונות (פק"מ) בבנק, שם הם מקבלים ריבית נמוכה יחסית בהתאם לכוח המיקוח שלהם. כתוצאה מכך, התשואה שהם מקבלים על כספם נמוכה משמעותית ממה שיכלו להשיג באמצעות אפשרויות השקעה אחרות*.



*האמור אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ו/או תחליף לייעוץ/שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. כמו כן, האמור אינו מהווה ייעוץ/

שיווק פנסיוני ו/או תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח. שירות ניהול תיקי

השקעות מוענקים על ידי מיטב ניהול תיקים בע"מ. ניהול תיק השקעות כפוף לחתימה על הסכם בהתאם להוראות הדין. אין באמור משום הצעה או

המלצה להחזקת, רכישת או מכירת ניירות ערך או נכס פיננסי או ביצוע כל עסקה בהם. האמור אינו מהווה ייעוץ מיסויי, כלכלי או ייעוץ מקצועי אחר כלשהו.

 

תיק השקעות מנוהל אג"ח לפדיון | מיטב ניהול תיקים

מיטב ניהול תיקים מציעה פתרון חלופי לפק"מ – תיק השקעות מסוג אג"ח לפידיון. תיק זה מורכב מאגרות חוב איכותיות, שנבחרו בקפידה על ידי צוות המומחים שלנו. מדובר בתיק מנוהל המשקיע במגוון איגרות חוב כאשר הדגש המרכזי בתיק זה הוא החזקה של האג”ח עד למועד הפדיון.  לאסטרטגיה זו חשיבות רבה שכן היא מבטלת את ההשפעה של התנודתיות במחיר האיגרת במהלך המסחר ולאורך חייה. כלומר, בתיק אג”ח לפדיון המשקיע יקבל את מה שנקוב בתנאי האיגרת ולכן הסיכון של הפסדי הון כתוצאה משינויים במחיר האיגרת לאורך חייה נמוך מאוד.

 

או במייל: info@preplan.co.il או התקשרו 050-8494444


 

מה הם היתרונות בתיק השקעות מנוהל אג”ח לפדיון על פני פיקדון בבנק:

  • פוטנציאל תשואה גבוה יותר – היתרון המשמעותי של תיקי אג"ח לפדיון על פני הפיקדונות הבנקאיים הינם בראש ובראשונה פוטנציאל התשואה הגבוה יותר בזכות פרמיית הסיכון (תוספת תשואה) שמשלמות אגרות החוב הקונצרניות למשקיעים. כך למשל, אגרת חוב של החברה לישראל עם מח"מ 4, תייצר למשקיע תשואה שנתית של כ- 5.3% לשנה ברוטו כמובן בהנחה והמשקיע יחזיק את אגרת החוב עד לפדיון המלא ולא יחול אירוע כשל בחברה. 

  • נזילות – אג”ח נסחרות באופן רציף בבורסה. היכולת למכור את ההחזקה כולה או חלקה בכל יום מהווה יתרון משמעותי. לעומת זאת בפיקדון בבנק נדרש לעמוד בתנאי התוכנית ליציאה בנקודות מוסדרות בלבד. 

  • הגנה מפני אינפלציה-  תיק אג"ח לפדיון מאפשר פיזור רחב גם לאפיקי השקעה שמקנים הגנה מפני אינפלציה

  • קיבוע תשואות-  לקוח שיכנס היום לתיק אג"ח לפדיון יוכל לקבע תשואות עתדיות ל3-4 שנים קדימה.

  • ניצול הזדמנויות - אפשרות מעבר מתיק אג"ח לתיק השקעות מסורתי בכל עת שהלקוח יבחר .



תיק מנוהל אג"ח לפדיון | הנתונים נכונים ל 1.11.2023
תיק מנוהל אג"ח לפדיון | הנתונים נכונים ל 1.11.2023

שימו לב! רף הכניסה לתיק השקעות מנוהל במיטב דש עומד כיום על 500,000 ש"ח. בנוסף, חשוב לבנות את תיק ההשקעות ביחוד עם בעל מקצוע אשר ימקסם את ההתאמה של התיק לצרכים שלכם.


למה זה רלוונטי כיום?

לאור הצפי להורדת ריבית / פרסומות של בנקים על  פק"מ, לקוחות רבים מחפשים פתרונות סולידיים ß

במקום שהלקוח יפנה לבנק וינעל את הכסף לטווח ארוך, יש לך אפשרות להעניק ללקוח פתרון איכותי ולקבל תגמול בהתאם.


או במייל: info@preplan.co.il או התקשרו 050-8494444


*דיסקלמייר: פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים כתבה זאת ושאר הכתבות באתר מטרתן להציג ולבצע סקירה של אפשרויות ההשקעה בשוק ההון הישראלי. כל העושה שימוש בכתבה עושה זאת על אחריותו הבלעדית. לסוכנות הביטוח פריפלן לא תהיה אחריות לכל נזק שיגרם בגין השקעות אלו בקשר להשקעות אשר נעשו עצמאית ללא התייעצות עם מתכנן ו/או סוכן פיננסי ו/או פנסיוני. כל האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח






bottom of page