top of page

חיסכון לכל מטרה | הדרך להתנהלות פיננסית נכונה

לרובנו יש חסכונות אשר אנו מיעדים למטרות שונות ומשונות, חלקנו חוסכים לילדים לטובת לימודים, חלקנו חוסכים לרכב, דירה או שיפוצים ואחרים חוסכים לטיול ולנופש המשפחתי הבא.

מה החשיבות של החיסכון? ולמה זה חלק בלתי נפרד מהתכנון הפיננסי ארוך הטווח והיציבות הכלכלית שלכם ושל משפחתכם?

חיסכון לכל מטרה - גמל להשקעה
חיסכון לכל מטרה - גמל להשקעה


פתיחה של תוכניות חיסכון (כגון קופת גמל להשקעה) ויעוד החיסכון למטרות שונות יוצר מאגרים כספיים ייעודיים אשר למעשה מונעים מאיתנו משיכה של כספים פנסיונים כגון קרנות השתלמות קופות גמל או חלילה וחס כספי קרנות הפנסיה וביטוחי המנהלים.חיסכון פיננסי יכול לעזור ואף מהווה חלק בלתי נפרד מהתנהלות כלכלית נכונה של משפחתכם.


איך חוסכים לכל מטרה? ( קיימות מספר רב ואין סופי של אפשרויות כגון קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון ועוד)

קיימות מספר אפשרויות שכיחות לחיסכון פיננסי:

1. פתיחה של תוכנית חיסכון בבנק - החיסרון של תוכניות אלו הן הרביות הנמוכות שהם מציעות נכון להיום וחוסר הגמישות שקיים בתוכניות

2. השקעת כספים ופתיחה של חשבון לניירות ערך בבנק, החיסרון בדרך כלל יהיה העלויות היחסיות גבוהות שגובה הבנקף ומעבר לכך בדרך כלל לא ניתן לייעד את הכספים למטרה מסויימת.

3. ניהול של תיק השקעות על ידי מנהל השקעות חיצוני, החיסרון, על מנת לבצע פעולה זאת בדרך כלל יש צורך בסכומים של מעל 300,000 ש"ח

4. הפתרון הרביעי והאחרון הינו פתיחה של פוליסת חיסכון פיננסי או קופת גמל להשקעה באחת מחברות הביטוח , חיסכון פיננסי אשר יש בו מספר רב של יתרונות כגון, נזילות גבוהה של הכספים, מספר רב של מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות ובדרך כלל גם עלויות נמוכות יותר יחסית למה שמציעים בבנקים השונים.

בשורה התחתונה - קחו לעצמכם מספר דקות, הגדירו לעצמכם מטרות קצרות טווח וארוות טווח והתחילו להתנהל כבר מגיל צעיר בצורה כלכלית נכונה.


למידע נוסף בנושא חיסכון פיננסי צרו עמנו קשר או שלחו ווטסאפ לטלפון 050-84947444


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח

bottom of page