top of page

פנסיה קופת גמל וקרן השתלמות | דוחות שנתיים

כבכל שנה לקראת חודש אפריל חברות הביטוח ובתי ההשקעות מחוייבים לשלוח אליכם בצורה מרוכזת את הדו"ח השנתי שלכם, אנחנו תמיד נוהגים לומר ללקוחותינו כי מדובר בדיווח חשוב אשר כדאי ורצוי לעבור עליו ובמידת הצורך לעשות שינויים.



פמילי אופיס -השקעות פיננסים  דוח שנתי
פמילי אופיס -השקעות פיננסים דוח שנתי


קרן פנסיה , קופת גמל וקרנות השתלמות, איזה מידע ניתן לקבל באמצעות הדו"ח השנתי?

  1. תשואות - הדו"ח יספק לכם נתונים על התשואות שעשו אפיקי ההשקעה השונים, זה בדיוק השלב שכדאי לבצע השוואה ולבדוק האם הגוף בו בחרתם לנהל את הכספים שלכם סיפק את התוצאות הרצויות.

  2. אפיקי השקעה - תקבלו בדו"ח מידע על מסלולי ההשקעה בהם הכספים שלכם נמצאים, בשלב זה חשוב לבדוק האם אפיק ההשקעה בו הכספים שלכם נמצאים מתאים לכם מבחינת רמת הסיכון, המטרות שלמן מיועדים הכספים ורמת הסיכון הנכונה לכם באופן אישי.

  3. דמי ניהול - מה הם דמי הניהול והעלויות הנלוות אותם גובה הגוף בו אתם מנהלים את כספכם, האם דמי הניהול גבוהים ודורשים שינוי?

  4. פירוט הפקדות שנתי - בדו"ח תמצאו פירוט של כל ההפקדות שהיו לקרן הפנסיה, קרן ההשתלמות וקופת הגמל שלכם במהלך השנה - כדאי לבדוק שהיו 12 הפקדות רצופות במידה ואתם שכירים, בנוסף, במידה ובשנה האחרונה ביצעתם שינויים כגון ניוד כספים או הפקדות חד פעמיות, חשוב לוודא כי הם בוצעו בצורה תקינה ומופיעים בדו"ח השנתי שלכם.

  5. אישור למס הכנסה - במידה ואתם עצמאיים, מדובר בנתון חשוב אותו יש להעביר אל רו"ח שלכם על מנת לקבל את הטבות המס, במידה ואתם עצמאיים, כדאי לשמור את האישור למס הכנסה במידה ותרצו בעתיד לעשות בדיקה של החזרי מס.

חשוב לציין כי כל הדוחות בכל מקרה נשמרים במאגרי המידע של חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים כך שבמידה ובעתיד תרצו לשחזר את המידע תוכלו לעשות זאת בקלות.



פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח

bottom of page