top of page

מנורה מרחיבה את שיתוף הפעולה עם חברת האינדקס | קופת גמל להשקעה

בעקבות העלייה בפופולאריות של מסלולי השקעה פאסיביים בקופת גמל להשקעה ושאר המוצרים הפיננסים גם מנורה מבטחים משיקה מסלולי השקעה חדשים. החל מיוני 2023 מנורה פיננסים החלה להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת "אינדקס" ומציעה מגוון רחב של מלולי השקעה פאסיביים ( עוקבי מדדים")

מסלולי השקעה פאסיבים - קופת גמל להשקעה מנורה פיננסים:

  1. מנורה מבטחים גמל להשקעה פאסיבי - אג"ח עד 25% מניות. המסלול מאפשר למשקיעה להגביל את אחוז החשיפה למניות כך שיעמוד על מקסימום 25%.

  2. מנורה מבטחים גמל להשקעה מסלול פאסיבי כללי. המסלול מאפשר למשקיעה להגביל את אחוז החשיפה למניות כך שיעמוד על מקסימום 50%.

  3. מנורה מבטחים גמל להשקעה מדדי מניות חו"ל - מסלול המשקיע במדדי מניות בחו"ל עם חשיפה מקסימלית של 100% למניות מחוץ לישראל

  4. מנורה מבטחים גמל להשקעה פאסיבי מניות - מסלול מנייתי עם חשיפה של עד 100% למניות בישראל ומחוץ לישראל.

המסלולים הפאסיביים בקופת הגמל להשקעה של מנורה מבטחים מאפשרת למשקיעים לקבל חשיפה גבוהה לשווקים מחוץ לישראל באמצעות מדדי מניות. כמפורט בטבלה*


*הטבלה נכונה למועד הפרסום יוני 2023



מעבר למסלולי ההשקעה הפאסיביים החדשים שהשיקה מנורה מבטחים קיים במוצר קופת הגמל להשקעה במנורה פיננסים מסלולי השקעה רבים נוספים המנוהלים על ידי מנהלי ההשקעות וועדת ההשקעות של מנורה. ריבוי המסלולים מאפשר לנו כמנהלי פמילי אופיס לבצע התאמה מלאה ומדויקת של תיק ההשקעות ללקוח ולמטרותיו.


חשוב! שימו לב כי מסלולים רבים המוצגים בטבלה נחשבים למסוכנים ותנודתיים, מסלולים אלו עם החשיפה הגבוהה למניות יכולים להציג בתקופות מסויימות גם הפסדים, בנוסף חשוב לקחת בחשבון כי החשיפה של תיק ההשקעות שלכם לחו"ל מייצרת לכם חשיפה נוספת למטבע הנסחר ( כך לדוגמא, במידה והדולר מתחזק תיק ההשקעות שלכם צפוי לעלות ומנגד אם הדולר נחלש תראו תמונה הפוכה)


מתכנן פיננסי ופנסיוני - שימוש במוצרים פיננסים כגון קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון ועוד כמכשיר לניהול תיקים

המומחיות שלנו כמנהלי פמילי אופיס היא בנייה של תיק השקעות המתאים לכם ולמטותיכם, מספר מסלולי ההשקעה הקיימים בישראל ומוצעים ללקוחות הוא אדיר. ולכן, ניתן להתייעץ עמנו על מנת לבנות את תיק ההשקעות באמצעות קופת גמל ופוליסת חיסכון וחלוקה נכונה של המסלולים בתיק והתאמה של רמת הסיכון הנכונה לכם כמשקיעים.


למגיעים במסגרת הסקירה הבלוג שלנו , אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית ללא עלות:*

שלחו את הקוד לווטסאפ: 050-8494444

קוד הטבה: PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il



פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, ופועלת באופן שוטף ויומיומי מול כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים בישראל. האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח


אין באמור משום המלצה או חוות דעת בעניין המדדים או מוצר כול שהוא או התאמתו לאדם, אין בתשואות העבר כדי להצביע על תשואות העתיד. השקעה במסלולי השקעה בקופת גמל להשקעה או כל מוצר פיננסי אחר כרוכה בסיכון ואף הפסדים. אין באמור להוות יעוץ השקעות ו/או תכנון השקעות ו/או תכנון פיננסי ו/או תכנון פנסיוני מכל סוג שהוא. המידע המוצג בבלוג הינו כללי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו. הכותב או מי מטעמו לא ישאו באחריות להפסדים. אנו ממליצים בחום בלצע השקעה במוצרים פיננסים ופנסיונים באמצעות בעל רישיון פנסיוני או פיננסי.


bottom of page