top of page

הפניקס "BlackRock"| פוליסת חיסכון, ניהול תיקים

בלאקרוק "BlackRock" אחד מבתי ההשקעות הגלובליים הגדולים בעולם ב שמטהו נמצא בניו יורק, בית ההשקעות מנהל נכסים בשווי של מעל 10 טריליון דולר ונחשב לאחד מהגדולים והמובילים בעולם. בלאקרוק מפעילה כ-70 משרדים ב-30 מדינות. התאגיד הוקם ב-1988 כחברה לניהול סיכונים וכגוף מוסדי לניהול נכסים להכנסה קבועה. (מקור: גוגל)

ניהול תיק השקעות באמצעות פוליסת חיסכון הפניקס

חברת הביטוח הפניקס השיקה לאחרונה 3 מסלולי השקעה מעניינים ברמת סיכון משתנה המנוהלים על ידי בית ההשקעות הגדול בעולם "BlackRock", מסלולי ההשקעה במסגרת מכשיר ההשקעה הנקרא "פוליסת חיסכון"מצטרפים ל 10 מסלולי השקעה הנוספים במסגרת פוליסת החיסכון כך שסך הכל קיימים 13 מסלולי השקעה ברמת סיכון שונה המתאימה למגוון רחב של משקיעים מסוגים שונים. מכשיר ההשקעה חיסכון למשקיעים לפתוח תיק השקעות מנוהל וניהול תיקים ולנהל את ההשקעות שלהם במסגרת פוליסת החיסכון





הפניקס BlackRock פוליסת חיסכון - מסלולים מתמחים

במסגרת פוליסת חיסכון, הפניקס הקימה שלושה מסלולים בשיתוף פעולה עם בית ההשקעות הגדול בעולם.

מסלולי ההשקעה מאפשרים למשקיע הישראלי לקבל תיק השקעות מנוהל של כ 2450 מנהלי השקעות גלובליים המשקיעים במעל 100 מדינות שונות ברחבי העולם.

  1. הפניקס פוליסת חיסכון BlackRock כללי

  2. הפניקס פוליסת חיסכון BlackRock מניות חו"ל

  3. הפניקס פוליסת חיסכון BlackRock אג"ח

הפניקס BlackRock כללי

מסלול כללי המאפשר חשיפה לנכסים מסוגים שונים ובכפוף לשיקול דעתה של ועדת ההשקעות.


הפניקס BlackRock מניות חו"ל

מסלולי מנייתי ( ובעל רמת סיכון גבוהה) נכסי המסלול חשופים למניות שנסחרות בחו"ל בשיעור חשיפה שלא יפחת מ 7% ולא יעלה על 120% ( באמצעות מינוף) מנכסי המסלול. החשיפה למניות תושג במסגרת המסלול באמצעות השקעה באופן ישיר בנגזרים, תעודות סל, קרנות נאמנות או קרנות השקעה.


הפניקס BlackRock אג"ח

נכסי המסלול יהיו חשופים בארץ ובחו"ל לנכסים כגון אג"ח סחיר ולא סחיר, ני"ע מסחריים, הלוואות לא סחירות, איגרות חוב ופיקדונות בשיעור שלא יפחת מ 75% ולא יעלה על 120$ מנכסי המסלול.



היתרונות של ניהול תיקים באמצעות פוליסת חיסכון הפניקס BlackRock


להשקיע במגרש של הגדולים - אפשרות לקבל חשיפה וניהול גלובלי גם למשקיעים קטנים יותר. מסלולי ההשקעה הגלובליים המנוהלים על ידי BlackRock במסגרת פוליסת החיסכון מאפשרים למשקיעים הישראלים להשקיע כמו השחקנים הגדולים בעולם במסגרת מכשיר חיסכון פשוט ונגיש.


ניהול השקעות מבוסס על שימוש במערכת "Aladdin" - המערכת שפותחה על ידי BlackRock, נחשבת לאחת מהמערכות המתקדמות בעולם לניהול סיכונים והשקעות. השימוש במערכת מסייע ליצירת ערך באמצעות שיפור תהליכי קבלת ההחלטות של מנהלי ההשקעות בזמן אמת. מסלולי ההשקעה של הפניקס BlackRock במסגרת פוליסת החיסכון מאפשרת למשקיע הקטן להנות מהיתרונות הללו.



למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית ללא עלות:*

שלחו את הקוד לווטסאפ: 050-8494444

קוד הטבה: PrePlanFIN


*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח








bottom of page