top of page

פוליסת חיסכון | כל מה שהופך את מכשיר ההשקעה לפופולרי

פוליסת חיסכון: מכשיר השקעה המנוהל על ידי חברות הביטוח השונות ומאפשר לקהל הרחב ולמשקיעים מסוגים שונים להשקיע את כספם במסלולי השקעה עם רמת סיכון שונה, עם יתרונות מובנים כגון נזילות, יתרונות מיסוי, גמישות בהפקדות ושקיפות ופיקוח של משרד האוצר

פוליסת חיסכון, מכשיר ההשקעה אשר הושק לפני כמעט עשור היווה בשמנו בשורה אמיתית למשקיעים הישראלים, בפעם הראשונה נוצרה אלטרנטיבה אמיתית ותחרות לבנקים. פוליסת חיסכון מאפשרת למעשה ניהול תיקים והשקעות מחוץ לבנק בו את מנהלים את כספכם. פוליסת חיסכון הפכה למעשה לסנונית הראשונה אשר אפשרה למשקיעים לגוון את השקעותיהם ולא להיות כבולים לבנק.





כל מה שהופך פוליסת חיסכון לפופולרית

  1. מכיוון שפוליסת חיסכון מנוהלת על ידי מנהלי ההשקעות הבכירים בחברות הביטוח השונות. ובנוסף כל חברת ביטוח שמכבדת הקימה פוליסת חיסכון. בשנים האחרונות אנו עדים למספר הולך וגדל של מסלולי השקעה מסוגים שונים. היתרון של המשקיע - אפשרות לגוון את תיק ההשקעות במסלולי השקעה שונים ( בדיוק כמו לקנות קרנות נאמנות בבנק - רק בעלויות נמוכות יותר)

  2. עלויות - ניהול תיקים או תיק ניירות ערך בבנק כרוך במגוון גדול של עמלות מסוגים שונים להלן רשימה חלקית בהחלט של עמלות אותם תאלצו לשלם בבנק: דמי משמרת ( כיום עד 0.8% בשנה), עמלת קניה ומכירה של ני"ע ( יכול להגיע גם ל 0.4% מגובה הפעולה), דמי ניהול של קרן הנאמנות ( יכול להגיע גם לדמי ניהול בגובה של 4% בקרנות נאמנות המתמחות בחו"ל)! בפוליסת חיסכון ישנם דמי ניהול מצבירה בלבד הנקבעים בהתאם לגובה ההשקעה שלכם.

  3. מעל 100 מסלולי השקעה שונים במעל 7 חברות ביטוח שונות - דומה לקרנות נאמנות אבל מנוהל בחברת הביטוח! מסלולי ההשקעה הרבים מאפשרים לנו כמנהלי פמילי אופיס ומתכננים פיננסים לבצע התאמה מדויקת ובנייה של תיק השקעות מותאם אישית לכל לקוח!

  4. דחיית מס - אנחנו בטוחים ששמעתם את המושג בעבר, אבל מדובר באחד מהיתרונות הבולטים בפוליסת חיסכון. בהשוואה לבנק... בכל מקרה בו תמכרו קרן נאמנות או ני"ע ערך כולשהוא ותעברו מקרן נאמנות אחת לשניה תאלצו לשלם מס ( אירוע מס) על הרווחים ( במידה והרווחתם כמובן) בפוליסת חיסכון זה לא קיים! בפוליסת חיסכון תוכלו לעבור בין מסלולי השקעה שונים, לשנות את הרכב תיק ההשקעות שלכם מתי שתרצו ולא יהיה אירוע מס! ( בהנחה ונשארתם באותה חברת ביטוח) בפוליסת חיסכון תשלמו מס רק ברגע שתפדו את כספכם. ( למידע נוסף והרחבה בנושא אתם מוזמנים לפנות אלינו ישירות.

או במייל: info@preplan.co.il

טלפון: 050-8494444


שאלות ותשובות בנושא פוליסת חיסכון

  1. האם פוליסת חיסכון יכולה לשמש כתחליף לניהול תיקים ? כן! ניתן לבנות תיק השקעות באמצעות פוליסת חיסכון ובעלויות נמוכות יותר.

  2. איפה הכסף מנוהל? הכסף מנוהל בחברת הביטוח בה בחרתם.

  3. מה הן הביטחונות שלי כמשקיע? הכספים מנוהלים על ידי חברות ביטוח המפוקחות על ידי משרד האוצר. פוליסת חיסכון מפוקחת ושקופה! תוכלו לעקוב אחרי התשואות והביצועים של פוליסת החיסכון בה בחרתם מתי שתחפצו בכך.

  4. האם ניתן להפסיד כסף? כן! שימו לב כי מדובר במכשיר השקעה בו הכספים מושקעים בשוק ההון הישראלי והעולמי, ולכן... חשוב לבנות את תיק ההשקעות באמצעות מתכנן פיננסי אשר יבצע התאמה של המסלולים השונים בהתאם לרמת הסיכון המתאימה לכם ובהתאם למטרות שלכם.

  5. האם קיימים מסלולים עוקבי מדד בדומה לתעודות הסל בבנק? בהחלט, בשנה האחרונה חברות הביטוח הקימו מספר גדול של מסלולי השקעה עוקבי מדדים שונים בעולם, מה שמאפשר לכם כמשקיעים לגוון את תיק ההשקעות שלכם בהתאמה.

יש לכם שאלות נוספות? אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור.

שימו לב שמשרד פריפלן פמילי אופיס פועלת באופן שוטף ויומיומי מול כל בית ההשקעות וחברות הביטוח המובילות בישראל. בנוסף אנו עושים זאת מעל 2 עשורים. הקשרים, הניסיון והוותק שלנו הם המייחדים אותנו ומאפשרים לנו לתת לכם את השירות הטוב ביותר!


או במייל: info@preplan.co.il

טלפון: 050-8494444


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח



bottom of page