top of page

מסלולי השקעה חו"ל | פוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה*

*הערת אזהרה / דיסקלמייר: האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר ובבלוג הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כותב המאמר, בעלי האתר, והבלוג לא יהיו אחראים באופן כלשהוא לנזקים ו/או הפסדים כלשהם העלולים להיגרם כתוצאה מהסתמכות על המידע.


פוליסת חיסכון פיננסי וקופת גמל להשקעה משמשת משקיעים רבים כאלטרנטיבה לבנק ולניהול תיקים, למוצרי השקעה אלו מאפיינים ויתרונות רבים עליהם פרטנו בהרחבה בכתבות אחרות המופיעות אצלנו בבלוג - ניתן להמשיך ולקרוא בנושא כאן.



הפעם אנו רוצים להתייחס למגמה ההולכת וגוברת של בתי ההשקעות וחברות הביטוח להגדיל ולהרחיב את אפשרויות של המשקיעים בחו"ל. אנו עדים למספר הולך וגדל של מסלולי השקעה המתמחים בנכסים מסוגים שונים בחו"ל ומגדילים את הגיוון והאפשרויות העומדות בפני המשקיעים.




כלל ביטוח ופיננסים | פוליסת חיסכון פיננסי | קופת גמל להשקעה | מסלול השקעה חו"ל

חברת הביטוח "כלל" במסגרת פוליסת החיסכון וקופת הגמל להשקעה שלה אשר היא מנהלת, השיקה לאחרונה מסלול השקעות חדש המתמחה בחו"ל.


מאפייני המסלול:

שם: מסלול כללי פאסיבי

המסלול מאפשר חשיפה מלאה להשקעות בחו"ל באמצעות מדדים שונים וההחלטה על חלוקת הנכסים בין מדדי ההשקעות השונים נעשית על פי הנחיית וועדת ההשקעות של החברה. את המסלול השקעות ניתן לשלב בקרנות ההשתלמות, קופות הגמל להשקעה ופוליסות החיסכון של חברת כלל.


להלן הרכב וחלוקת הנכסים נכון ל 17/05/2023

מסלול השקעה ומדדי ייחוס - כלל גמל להשקעה
מסלול השקעה ומדדי ייחוס - כלל גמל להשקעה

המסלול מנוהל באמצעות מכשירים המספקים מעקב אחר מדדים שונים בחו"ל וחשיפה גבוהה למט"ח,. המסלול נועד לתת אלטרנטיבת השקעה נוספת לציבור המשקיעים ומרחיב את מגוון אפשרויות ההשקעה.

המסלול מאפשר לנו כבעלי רישיון לתת פתרונות השקעה נוספים ומגוונים ללקוחות ולפזר להם את ההשקעות בצורה נכונה ומדוייקת יותר בהתאם לצרכים והמטרות שלהם. שימו לב כי אנו ממליצים לבצע השקעה באמצעות בעל רישיון פיננסי ופנסיו ( מנהל פמילי אופיס) אשר יוכל לבצע עבורכם בתאמה מדוייקת של ההשקעה בהתאם לצרכים המטרות והרצונות שלכם.




למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page