top of page

מור קופת גמל להשקעה | חיסכון לכל מטרה

אחת מההמלצות שאנו נותנים ללקוחותינו היא לחסוך! חיסכון מאפשר לכם לנהל את הכספים שלכם בצורה נכונה, וחיסכון לכל מטרה מאפשר לכם לייעד את על חיסכון למטרה ייעודית משלו. אחת מהשיטות לחסוך ולהשקיע לכל מטרה שתבחרו היא באמצעות מור קופת הגמל להשקעה. מכשיר השקעה וחיסכון המאפשר לכם לחסוך בצורה שוטפת באמצעות הוראת קבע חודשית או באמצעות הפקדות חד פעמיות.



חיסכון לכל מטרה באמצעות מור קופת גמל להשקעה

קופת הגמל להשקעה באמצעות מכשיר החיסכון של בית ההשקעות מור ( מור קופת גמל להשקעה) מאפשר לכם פתיחה של חשבון על שמכם. החיסכון נזיל לשימוש מיידי בכל רגע שתרצו ומאגד בתוכות מספר רב של יתרונות לצד חיסרון אחד ( ניתן להפקיד בכל שנה מס כ 76,000 ש"ח בלבד נכון לשנת 2023).





מור קופת גמל להשקעה - יתרונות בולטים

מספר רב של מסלולי השקעה - למור קופת גמל להשקעה מספר רב של מסלולי השקעה שונים המאפשרים לכל חוסך ומשקיע לקבוע עבור עצמו את רמת הסיכון המתאימה לו ביותר ( בהתאם לטווחל ההשקעה והמטרה שלשמה הוא מייעד את הכסף) הרחבנו על מסלולי ההשקעה במור בכתבה הבאה כאן


נזילות - בקופת הגמל להשקעה קיים יתרון משמעותי אל מול חסכון או פקדון בנקאי, הכסף נזיל למשיכה מיידית מתי שרק תרצו. הפדיון של הכסף מבוצע לחשבונכם ישירות תוך 4 ימי עסקים


גמישות בהפקדות שוטפות - רוצים לחסוך לילדים, ניתן לפתוח על שמם חיסכון עם הפקדה חודשית שוטפת ומעת לעת ( לדוגמא הפקדה של מתנות הבר מצווה והיום הולדת) לבצע הפקדות חד פעמיות, כל עוד אתם לא עוברים את התקרה המותרת לאותה שנת מס.


ניוד - ניתן לבצע ניוד בין מסלולי השקעה ולפצל בניהם, לשם ההמחשה, ניתן להשקיע 50% מהכסף במסלולים עם רמת סיכון נמוכה ואת היתרה לפצל למסלולי השקעה מסוכנים יותר.


ניוד בין גופים - החלטתם בשלב כול שהוא לנייד את הכספים לבית השקעות אחר? מעולה! ניתן לבצע ניוד לגוף השקעות אחר תוך 4 ימי עסקים ללא פגיעה בתנאים


דמי ניהול לעומת הבנק וקרנות נאמנות - דמי הניהול בקופת הגמל להשקעה נקבעים על פי סכום ההשקעה הראשוני, ככל שסכום הצבירה יגדל כך גם דמי הניהול ירדו בהתאמה, בכל מקרה דמי הניהול הם מהצבירה בלבד לעומת השקעה בבנק בו נגבים עלויות של קניה ומכירה בני"ע, דמי משמרת ואפילו דמי ניהול מתוך קרנות הנאמנות.


בית השקעות מוביל אחראי ובעל ניסיון של שנים - מור בית השקעות ומור קופת גמל להשקעה מנהלים כבר היום מיליארדים של כספי חוסכים במסלולי השקעה שונים, בית ההשקעות הינו אחד מהגופים המובילים בצמיחה בשנים האחרונות ובעל ניסיון רב בניהול השקעות מסוגים שונים כולל ניהול תיקים, קרנות התשלמות, קופות גמל ועוד.


למידע נוסף ופתיחה של קופת גמל להשקעה ניתן לפנות אלינו ישירות או לשלוח הודעת ווטסאפ :

פריפלן פמילי אופיס - 050-8494444


הבונוס שלנו - בעת פתיחה של קופת גמל להשקעה תקבלו ללא עלות על הדרך ניתוח תיק פנסיוני בסיסי הכולל פניה למסלקה הפנסיוניות ושיחה קצרה בה נציג בפניכם את הממצאים.


למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח





bottom of page