top of page

הראל קופת גמל להשקעה | חיסכון לכל מטרה

הראל חברה לביטוח בע"מ, אחת מחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל הקימה גם היא לפני מספר שנים קופות גמל להשקעה אשר מאפשרת ללקוחותיה הרבים לחסוך באופן שוטף לכל מטרה שיבחרו.


שימו לב כי חברת הראל מאפשרת חיסכון לכל מטרה בשני מוצרי חיסכון עיקריים, הראשון - פוליסת חיסכון פיננסי עליו הרחבנו בפוסטים אחרים שלנו, השני - קופת גמל להשקעה. ניתן לקרוא על ההבדלים העיקריים בין שני המוצרים האלו בבלוג שלנו.





הראל קופת גמל להשקעה אשר הוקמה בנובמבר 2016 מנהלת כיום מאות מיליארדי שקלים מכספי הציבור במספר גדול של מוצרי השקעה מסוגים שונים ומטרות שונות כגון קרנות פנסיה, ניהול תירים, קופת גמל להשקעה, קופות גמל לפיצויים, קרנות השתלמות ועוד...


מדוע קופת גמל להשקעה מאפשרת חיסכון לכל מטרה

שימו לב כי בשנים האחרונות יותר ויותר חוסכים גילו את היתרונות שיש בהראל קופת גמל להשקעה, אם לפני יותר מעשור אלו מכם שרצו לחסוך למטרות שונות ( לילדים, דירה, רכב, חופשה בחו"ל וכו'... ) היו עושים זאת באמצעות פתיחה של תוכנית חיסכון בבנק, מהרגע שמשרד האוצר אישר את קופות הגמל להשקעה הקערה התהפכה על פיה.


הראל קופת גמל להשקעה וכמובן גם שאר בתי ההשקעות שיש ברשותם את מוצר החיסכון מאפשרות לחוסכים מגוון גדול ורחב של מסלולי השקעה וכל זה עם אפשרות לנזילות גבוהה, גמישות בפקדות ויותר מכך... פתיחה של תוכנית חיסכון על שם קטין. מה שמאפשר לכם לחסוך לילדים בצורה קלה ולטווח ארוך.


הדרך הנכונה לחיסכון באמצעות הראל קופת גמל להשקעה

לשם ההמחשה ניתן דוגמא, אם מטרת החיסכון שלכם הינה חיסכון לילד לטווח ארוך.

הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות פתיחה של קופת גמל להשקעה על שמו של הילד עם הפקדות חודשיות ( בהתאם ליכולת שלכם) ובמקביל, בכל פעם שהילד מקבל מתנות כספיות מהסבתא והסבא, ליום הולדת והבר מצווה ניתן לבצע הפקדות חד פעמיות ישירות לחשבון הילד. ( לקופת הגמל להשקעה שעל שמו)


לסיכום, הראל קופת גמל להשקעה מאפשרת חיסכון שוטף לכל מטרה שתבחרו ומהווה אלטרנטיבה לחיסכון בבנק. היתרונות של קופת הגמל להשקעה רבים וניתן לקרוא על כך בבלוג שלנו.


למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page