top of page

טרנד ה "AI" מגיע לפוליסת חיסכון וגמל להשקעה | מסלול השקעה חדש בחברת כלל*

*הערת אזהרה חשובה! הכתוב במאמר אינו מהווה המלצה לרכישה או השקעה במניות ומסלולי השקעה מכל סוג שהוא! הכתוב במאמר ובבלוג מהווה סקירה כללית על אפיקי השקעה ומסלולי חיסכון בישראל. לרכישה מושכלת אנו ממליצים תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע. ( אתם מוזמנים לשוחח עמנו או אם כל מתכנן פיננסי, יועץ השקעות בבנק, סוכן ביטוח פנסיוני וכו בעלי רישיון)


אין ספק כי בשנה האחרונה אנו רואים כי חברות ה AI הופכות לפופולאריות בקרב משקיעים רבים ברחבי העולם. ובהתאמה גם המניות של אותן חברות בשל הביקושים הרבים מציגות תשואות דו סיפרתיות . השאלה הנשאלת היא האם זה טרנד חולף או מגמה שתמשיך לאורך שנים.



בינה מלאכותית AI - טרנד חולף או אפיק השקעה לטווח הארוך?

התשובה לשאלה כרגיל מורכבת, אבל אין ספק כי מדובר באחד מהנושאים החמים בשנים האחרונות. יותר יותר חברות טכנולוגיה נכנסות לתחום ובהתאמה משקיעים רבים מחפשים כל הזמן את המניה הבאה שתתן להם את התשואה הדו ספרתית הבאה. אך כדי לשים לב, כמו כל טרנד שהיה בשנים האחרונות ואני יכול למנות לא מעט כאלו ( ביטקויין ושאר המטבעות הדיגיטאליים, מכוניות חשמליות, NFT, חברות תרופות וכו וכו כו) חשוב לאתר את החברות הטובות ביותר שכבר נמצאות שנים בתחום ולא את אלו שרק מנסות לרכב על הגל!


טלפון: 050-8494444 או במייל: info@preplan.co.il


איך ניתן להשקיע בתחום ה AI? | פוליסת חיסכון פיננסי

בפני המשקיעים עומדות מספר אפשרויות להשקעה בתחום הבינה המלאכותית ( AI)

רכישה ישירה של מניות - באמצעות יועץ ההשקעות שלכם בבנק או באמצעות הברוקר מולו אתם פועלים, חשוב לשים לב כי זה דורש מכם ידע רב ובנוסף, לא מעט פעמים על מנת לפזר את התיק על פני מספר גדול שלמניות נדרשים סכומים גבוהים.


רכישה של קרן נאמנות מתמחה - רכישה ושילוב של קרנות נאמנות המתמחות בתחום הבינה המלאכותית, החסרון העיקרי הוא דמי הניהול הגבוהים הנגבים על ידי הבנק ומנהל קרן הנאמנות.


חדש! רכישה של מסלול מתמחה בפוליסת חיסכון פיננסי - מאפשר לכם לפזר השקעות על פני מספר גדול של מסלולי השקעה עם התמחות שונה. ( השקעה באג"ח, מניות, אפיקי השקעה מתמחים כגון S&P500, AI וכדומה)


כלל משיקה מסלול השקעה חדש! בפוליסת חיסכון פיננסי | AI & Tech Invest

מסלול השקעה ייחודי במוצר חיסכון פיננסי של כלל ביטוח ופיננסים העוקב אחרי מניות טכנולוגיה בחו"ל עם חשיפה משמעותית להשקעה בחברות AI. מסלול ההשקעה במסגרת פוליסת חיסכון פיננסי מאפשר לשלב בתוך תיק ההשקעות גם השקעה במניות AI.

נכון למועד כתיבת המאמר נכנס המסלול מושקעים בצורה הבאה:

70% - מושקע במדד הנאסד"ק

20% - מושקע במדיי מניות המשתמשות בטכנולוגית AI

10% - מושקע במדד 600 מניות טכנולוגיה באירופה.


*שימו לב כי מדובר במסלול השקעות מנייתי הנחשב למסלול ברמת סיכון גבוהה על כל המשתמע מכך, ולכן אנו ממליצים לכם להתייעץ עמנו או עם כל מתכנן פיננסי בעל רישיון על מנת לבנות בעבורכם את תמהיל ההשקעה הנכון והמתאים לכם ביותר!


טלפון: 050-8494444 או במייל: info@preplan.co.il


על פי הפרסומים הרשמיים של "כלל ביטוח ופיננסים" הם מאמינים שלטכנולוגיה השפעה משמעותית על פני העתיד שלנו, ולכן רואים במסלול ההשקעה שירות המאפשר למשקיעים שלהם לשלב תמהיל השקעות הכולל מגוון רחב של סקטורים בתחום הטכנולוגיה. המסלול החדש נותן דגש ייחודי לתחום ה AI, שבבים ורובוטיקה המתפתחים בשנים האחרונות באופן משמעותי.


המסלול החדש כאמור יהוה אלטרנטיבת השקעה נוספת אשר תהיה זמינה למשקיעים השונים וירחיב בצורה ניכרת את אפשרויות ההשקעה ויהווה כלי משמעותי וחלופה נוספת במסגרת התאמת הצרכים ללקוחותינו.




טלפון: 050-8494444 או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן פמילי אופיס מספקת שירות ניהול תיקי השקעות באמצעות מכשירים פיננסים מגוונים לרבות ניהול תיקים, קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון, השקעות אלטרנטיביות ועוד. כחלק מהשירות שלנו אנו פועלים מול מרבית חברת הביטוח, בתי ההשקעות וגופים פיננסים נוספים.



פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page