top of page

מה צפוי בשווקים ב 2024 | קופת גמל להשקעה , פוליסת חיסכון פיננסי

כבכל שנה גם השנה ערכנו כנס תחזיות של מנכ"לי בתי ההשקעות המובילים בישראל בו ניסינו להבין מה צפוי לנו בשנת 2024.



מנהלי ההשקעות הגדולים נזהרים מהבורסה בתל אביב: "הבור התקציבי עמוק ממנהרות החמאס"

הכנס אותו ערכנו ב 4/1/2024 שודר בשידור חי מהבורסה לניירות ערך בתל אביב. בכנס התארחו:

מר' צבי סטפק - ממיסדי ובעלי מיטב בית השקעות

מר' דייב לובצקי - מנכ"ל IBI בית השקעות

מר' גלעד אלטשולר - מייסד בעלים ומנכ"ל משותף אלטשולר שחם


בהנחיית: מר' מורן סיטון, מנכ"ל ארבע עונות





אינפלציה, ריבית, שוק ההון בארץ ובעולם ועוד | פוליסת חיסכון פיננסי, קופת גמל להשקעה

התחזיות לשנת 2024 מאפשרות לנו כמתכננים פיננסים להיערך ולבנות את תיקי ההשקעות של לקוחותינו ולבצע בהם שינויים טקטיים במידת הצורך. ניהול התיקים של הלקוחות שלנו מבוצע באמצעות מכשירים פיננסים שונים ומגוונים בניהם קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון פיננסי, ניהול תיקים קלאסי, השקעות אלטרנטיביות ועוד.


מר צבי סטפק: "לא חושב שת"א תדביק השנה את הפיגור מול בורסות חו"ל, אין פה 'מציאות' או הערכת חסר מטורפת שתאפשר גריפת רווחי הון מהירים"

חשוב לציין כי התחזיות הן מבט צופה עתיד ויש להתייחס אליהן בהתאמה ( אנחנו לא באמת יודעים לחזות את העתיד), אם זאת, ניתוח המצב הקיים בשוק ההון והכלכלה העולמית והמקומית מאפשר לנו לגדר את הסיכונים נשונים ולתת מענה אופרטיבי ללקוחות שלנו במידת הצורך. תחום ניהול ההשקעות באמצעות קופת גמל להשקעה ופוליסת חיסכון פיננסי צבר תאוצה והתפתח מאוד בשנים האחרונות וכיום, ניתן למצוא מגוון אדיר של מסלולי השקעה ברמת סיכון שונה ובהתאמה לכל לקוח.


מר גלעד אלטשולר: לא אנחנו נמצא את מובילות הטכנולוגיה הבאות, המדד ימצא אותן. בעשורים האחרונים לט ידענו לפגוע מי יצליחו, ולכן צריך להיות בתוך המדד"

ניתן לנהל דרכנו את השקעותיכם בתיק השקעות באמצעות קופת גמל להשקעה עד לסכום של 79,000 ש"ח בשנה ( 2024) , לסכומים גבוהים יותר ניתן להשתמש בפתרונות השקעה נוספים כגון פוליסת חיסכון פיננסי ( החל מ 250,000 ש"ח ) וניהול תיקים ( החל מ 500,000 ש"ח ) להתאמה מלאה ובנייה של תיק ההשקעות הנכון לכם אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.



טלפון: 050-8494444 או במייל: info@preplan.co.il 


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על אחריותו בלבד. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח

bottom of page