top of page

תיק מניות ואג"ח חו"ל | תיק השקעות / ניהול תיקים

מיטב ניהול תיקים בע"מ מעמידה לרשות הלקוחות פתרון השקעה ייחודי המאפשר חשיפה מלאה למט"ח ולהשקעה בנכסים פיננסים אשר מפוזרים על פני עשרות ניירות ערך זרים בבורסות מחוץ לישראל

לפתיחה של תיק השקעות ניתן ליצור עמנו קשר ישירות בווטסאפ 050-8494444 או להשאיר פרטים באתר .


לקוחות רברים מחפשים לאחרונה פתרונות השקעה בחו"ל, הפעם אנחנו בוחרים להציג בפניכם את פתרון ההשקעה הייחודי של בית ההשקעות מיטב אשר בנה עבור לקוחותיו תיק השקעות עם חשיפה מלאה למט"ח והשקעות בחו"ל. הפתרון מתאים ללקוחות עם הון מינימאלי של 300,000 ש"ח ומעלה.



לפתיחה של תיק השקעות ניתן ליצור עמנו קשר ישירות בווטסאפ 050-8494444 או להשאיר פרטים באתר .


ניהול השקעות וניהול תיקים באמצעות קרנות נאמנות

תיק ההשקעות של מיטב הוא למעשה ניהול תיקים באמצעות קרנות נאמנות ( אקטיביות ומחקות) של מיטב. לבית ההשקעות מיטב מגוון גדול ורחב של קרנות נאמנות מסוגים שונים, ניהול תיקים באמצעות קרנות הנאמנות של מיטב מהווה למעשה ניצול היתרונות לגודל והסתמכות על מחלקת המחקר והאנליזה של בית ההשקעות. ההשקעה בתיק מנהול חו"ל ממוקדת למעשה בשווקים זרים בפיזור רחב וחשיפה לביצועי הכלכלה העולמית. ( מתוך ברושור שנשלח ללקוחות החברה).


תיק השקעות מבוקר ונבחן באופן שוטף על ידי מנהל ההשקעות המקצועיים של מיטב תוך כדי זיהוי וניצול הזדמנויות השקעה. תמהיל ההשקעות כולל חשיפה לשווקי המניות העולמיים ולאגרות חוב זרות ונקבע בהתאם לפרופיל הסיכון של כל משקיע.


היתרונות של תיק השקעות מנוהל באמצעות קרנות נאמנות*

  • יתרונות לגודל - הסתייעות במחלקת המחקר והאנליזה של קבוצת מיטב

  • תמהיל השקעות של תיק השקעות בהתאמה אישית באמצעות מנהל השקעות וחברת הפמילי אופיס פריפלן

  • אין צורך בהמרת שקלים למט"ח

  • תיק השקעות מינימאלי החל מ 300,000 ש"ח

  • נזילות מלאה לאורך כל הדרך

פריפלן פמילי אופיס - ניהול תיקים, תיק השקעות ניהול נכסים והון משפחתי

פריפלן פמילי אופיס* פועלת באופן שוטף ויומיומי מול כל בתי ההשקעות המובילים בישראל, במסגרת הפעילות שלנו מול לקוחותינו ניתן לקבל חשיפה בתיק השקעות על ידי ניהול תיקים למגוון רחב של נכסים ובתי השקעות מסוגים שונים כולל השקעות אלטרנטיביות. שימו לב! אנו מדגישים כי כל הרשום במאמר הינו סקירה מקצועית בלבד ואינו מהווה בשום פנים ואופן ייעוץ השקעות או הצעה לבצע פעולה כל שהיא. אנו ממליצים לכל הגולשים שלנו ליצור עמנו קשר ולקבל תכנון פיננסי פרטני בהתאמה אישית לצרכים שלכם.


הגעתם אלינו דרך המאמר? קבלו מאתנו מתנה, פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני קצרה ותכליתית בה נעזור לכם ונתאים עבורכם את תיק ההשקעות ללא עלות:* ווטסאפ לטלפון: 050-8494444


או במייל: info@preplan.co.il


*פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח


**האמור אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ו/או תחליף לייעוץ/שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. אין באמור משום הבטחת תשואה או רווח. שירותי ניהול תיקי השקעות מוענקים על ידי מיטב ניהול תיקים בע"מ. ניהול תיק השקעות כפוף לחתימה על הסכם בהתאם להוראות הדין. אין באמור משום הצעה או המלצה להחזקת, רכישת או מכירת ניירות ערך או נכס פיננסי או ביצוע כל עסקה בהם. האמור אינו מהווה ייעוץ מיסויי, כלכלי או ייעוץ מקצועי אחר כלשהו. בתיק ממוקד יינתן ברכיב המניות משקל יתר למניות מסקטור המיקוד. *נתונים נכונים ליום 28.2.23 .



bottom of page