top of page

ניהול תיקים באמצעות פוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה

עד לא מזמן רף הכניסה לפתיחה של תיק השקעות בבית השקעות היה גבוה ( 300,000 ש"ח - 500,000 ש"ח), בשנים האחרונות נולדו מכשירים פיננסים רבים אשר מאפשרים גם למשקיעים הקטנים יותר ולקהל רחב לפתוח תיק השקעות מנוהל בסכומים נמוכים משמעותית.

כיום ישנם 2 מוצרים פיננסים עיקריים המשמשים להשקעות ואלטרנטיבה טובה יותר לפתיחה של תיק השקעות מנוהל.

  • הראשון - פוליסת חיסכון

  • השני - קופת גמל להשקעה

שני המכשירים הללו מאפשרים לנו כפמילי אופיס לנהל ללקוחותינו תיק השקעות גם בסכומים נמוכים בהרבה מהנדרש בתיק מנוהל בבית ההשקעות.


קופת גמל להשקעה תהיה מיועדת בדר"כ לתיק השקעות קטנים יותר (הפקדה של עד 76,000 ש"ח בשנה לת.ז.)

פוליסת חיסכון, תהיה מיועדת בדרך כלל לסכומים גבוהים יותר.

האפשרויות והיתרונות של המכשירים הפיננסים הללו רבים ומאפשרים למגוון רחב של לקוחות ומשקיעים לבצע התאמה מדויקת של ההשקעה המתאימה להם ביותר. על השוני בין שני מכשירי ההשעה שציינו ניתן לקרוא בבלוג שלנו.


מעוניינים לשמוע עוד? דברו עמנו או השאירו פרטים ונשמח לתת מענה.


הגעתם אלינו דרך הכתבה? איזה כיף! קבלו מאתנו פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של ניהול תיקים, קופת גמל להשקעה ופוליסת חיסכון ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ בטלפון : 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)




פוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה - ניהול תיקים

אז על מה כל המהומה? באמצעות קופת גמל להשקעה ופוליסת חיסכון ניתן לבצע התאמה של תיק ההשקעות למטרותיו ויעדיו של המשקיע. בשני המכשירים הפיננסים הללו קיימים מספר גדול מאוד של מסלולי השקעה שונים ברמות סיכון שונה. מעבר לכך, מדובר ב 2 מכשירים פיננסים המאפשרים לך כמשקיע לבחון את התיק שלכם מול תיקי השקעות אחרים דומים לאורך כל תקופת ההשקעה. השקיפות של המכשירים הפיננסים הם תוצאה פיקוח על ידי משרד האוצר. ( ניתן למצוא נתונים על קופת גמל להשקעה באתר גמל נט של משרד האוצר, ובנוגע לפוליסת החיסכון הפיננסי באתר הביטוח נט) .

כפי שציינו קודם, קופת גמל להשקעה מיועדת להשקעות בסכומים נמוכים של עד 76,000 ש"ח בשנה לת.ז. ( נכון לשנת 2023) ניתן לקרוא על כך בהרחבה בבלוג שלנו.


ניוד של קופת גמל להשקעה לעומת פוליסת חיסכון

שימו לב כי ניתן לנייד את קופת הגמל להשקעה בין בתי השקעות שונים תוך 4 ימי עסקים ( בדיוק כמו קרנות השתלמות, קרנות פנסיה וקופות גמל רגילות) נתון זה מהווה יתרון משמעותי. למעשה, באמצעות הפיקוח של משרד האוצר, והשוואה של הקופות לאורך זמן, ניתן בכל רגע נתון לדלג בין גופי השקעה שונים בהתאם למצב השוק. , בתיק השקעות מנוהל, ובפוליסת חיסכון לא ניתן לנייד את הכספים בין גופי השקעה שונים.



עלויות נמוכות יותר | פוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה

דמי הניהול הם פרמטר חשוב ומשמעותי בהשקעה שלכם, למעשה ככל שדמי הניהול יקטנו כך התשואה על ההשקעה שלכם תהיה גבוהה יותר. בפוליסת חיסכון וקופת גמל להשקעה נראה במרבית המקרים דמי ניהול ועלויות נמוכות משמעותית מהנהוג בתיק מנוהל. הסיבה המרכזית לדמי ניהול נמוכים היא כי לא קיימות עלויות נוספות מעבר כגון עלויות קניה ומכירה של ניירות ערך, דמי משמרת של הבנק ועוד...


מי אנחנו | Preplan Your Future

פריפלן פמילי אופיס מנוהלת על ידי שלושה שותפים, כולם איישו משרות בכירות בבתי השקעות, שוק ההון ובנקים, שלושתנו בעלי וותק משמעותי בשוק ההון והפיננסים בארץ ובעולם ( וותק מצטבר של מעל 45 שנה).

אנו פועלים באופן שוטף ויומיומי מול בתי ההשקעות חברות הביטוח וחברות הפיננסים המובילות והגדלות בישראל.


מעוניינים לשמוע עוד? דברו עמנו או השאירו פרטים ונשמח לתת מענה.


הגעתם אלינו דרך הכתבה? איזה כיף! קבלו מאתנו פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של ניהול תיקים, קופת גמל להשקעה ופוליסת חיסכון ללא עלות:*

שלחו את קוד הקופון לווטסאפ בטלפון : 050-8494444

קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page