top of page

פיקדון בנקאי בריבית משתנה | ניהול תיקים

אם עד לפני שנה הריבית שהייתם יכולים לקבל בבנק על פקדון שקלי הייתה נמוכה עד אפסית, רצף העלאות הריבית של בנק ישראל בשנה האחרונה שינה בצורה דרמטית את המצב. נכון להיום ( מאי 2023) יש נהירה הולכת וגוברת של לקוחות המחפשים פתרון השקעה סולידי בריבית יחסית גבוהה למה שהיה נהוג בעבר.


אחת מהתוצאות הישירות לנהירה לפיקדון הבנקאי היא תחרות של הבנקים על ליבו של הלקוח, ובהתאמה אפשרות למיקוח ומשא ומתן על גובה הריבית שלקוחות יכולים לקבל עבור ההשקעה שלהם.




או במייל: info@preplan.co.il



פריפלן פמילי אופיס פועלת באופן שוטף ויומיומי מול מרבית מהבנקים המובילים בישראל בניהם:

בנק מזרחי, הבנק הבינלאומי, בנק וואן זירו ובנק יהב. המשמעות לעבודה היומיומית מול אותם גופים היא הריביות הגבוהות שאנו מצליחים להשיג ללקוחותינו, ביחס לעבודה ישירה מול הפקידים בבנק.


כיצד נקבעת הריבית על הפיקדון השקלי?

גובה הריבית על הפיקדון השקלי בבנק נקבע בדרך כלל על סמך גובה הפיקדון והתקופה , משך הזמן של הפיקדון. לצורך העניין, על פיקדון יומי (הניתן למשיכה בכל רגע נתון) הריבית תהיה יחסית נמוכה לעומת פיקדון שנתי ( עם תחנת יציאה אחת לשנה) שם הריבית תהיה גבוהה יותר.


האם נדרש לפתוח חשבון בבנק על מנת לבצע הפקדה לפיקדון שקלי?

לא, כבר מספר שנים שאין לבנקים בלעדיות על פיקדון שקלי וניתן להעביר כספים לפיקדון בנקאי גם בבנקים בהם אין לכם חשבון. מה שחשוב היא הריבית שתקבלו.


האם קיימות אלטרנטיביות השקעה אשר דומות לפיקדון בנקאי

התשובה חיובית, ישנם מספר מסלולי השקעה שניתן להשתמש בהם לטובת השקעה שיקלית:

ניהול תיקים - מאפשר בניה של תיק השקעות בהתאמה אישית עם ני"ע כגון מק"מ או קרנות כספיות

קרן כספית - קרן נאמנות המתמחה ברכישת אג"ח שיקליות ( מק"מ בדר"כ) עם טווח השקעה קצר טווח.

פוליסת חיסכון - מכשיר השקעה בו ניתן לבחור מסלולים שיקליים

קופת גמל להשקעה - מכשיר השקעה נזיל עם אפשרות בחירה במסלולי השקעה עם רמת סיכון נמוכה ואף מסלולי השקעה שיקליים.


תפקיד המתכנן הפיננסי הוא להתאים ולמצוא עבורכם את ההשקעה הנכונה לכם ביותר בתנאים הטובים ביותר, פקדון שקלי, פוליסת חיסכון פיננסי, קופת גמל להשקעה או תיק השקעות מנוהל.


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page