top of page

מסלולי השקעה מתמחים בחו"ל |סקירה כלכלית חו"ל | קופת גמל להשקעה

ארה"ב. האינפלציה לא אמרה את המילה האחרונה והשווקים מתחילים להפנים שהריבית לא תרד כל כך בקרוב.

האינפלציה בארה"ב יורדת! | מסלולי השקעה מתמחים בחו"ל קופת גמל להשקעה

בחודשים האחרונים עוד טרם מלחמת "חרבות ברזל" ניתן לראות בצורה ברורה כי משקיעים רבים מקטינים חשיפה לכלכלה הישראלית. מסלולי ההשקעה הרבים והמגוונים בקופת גמל להשקעה מאפשרים לבצע הסטה של כספים בצורה קלה בהתאם לתמורות בכלכלה הישראלית והעולמית.


או ליצור עמנו קשר/לשלוח הודעת ווטסאפ ישירות לטלפון 050-8494444.

או במייל: info@preplan.co.il 


האינפלציה בארה"ב ירדה בינואר

אך פחות מההערכות המוקדמות ל-3.1 אחוזים ב-12 החודשים האחרונים, תרמו לכך המשך עלייה מהירה מהצפוי במחירי הדיור ושירותי התחבורה (ביטוחים, טיסות וכדו'). אינפלציית הליבה (ללא מחירי המזון והאנרגיה) נותרה ללא שינוי ברמתה הגבוהה על 3.9 אחוזים. גם מדד המחירים ליצרן לינואר היה גבוה מהציפיות המוקדמות.


הנתונים הריאליים בשבוע האחרון היו חלשים כאשר בינואר נרשמה ירידה חדה מהציפיות של כ-1 אחוז במכירות הקמעונאיות לצד ירידה מתונה יותר בייצור התעשייתי. בינתיים, זה לא מספיק כדי להוריד משמעותית את תחזיות הצמיחה לרבעון הנוכחי שנעות סביב ה-3 אחוזים (בשיעור שנתי).


הנתונים לא משנים את ההערכות שלנו שהבנק המרכזי ישאיר את הריבית ללא שינוי בהחלטה הקרובה, ונמוכים הסיכויים שנראה את הריבית יורדת במחצית הראשונה של השנה. דחיית מועד הפחתת הריבית החל לחלחל לציפיות בשווקים שמצפים כעת להורדה של כנקודת אחוז בלבד השנה. להערכתנו תרחיש הרבה יותר סביר, כאשר רק לפני כחודש הציפיות היו להפחתה מהירה משמעותית.





קופת גמל להשקעה מסלולי השקעה מתמחים | תיק השקעות דינאמי

במסגרת קופת הגמל של הראל ביטוח ופיננסים ניתן לבחור ולגוון בין מספר גדול של מסלולי השקעה שונים כולל מסלולים השקעה עם התמחות ספציפית בחו"ל, ואג"י ישראלי ( איגרות חוב ומניות) מסלולי ההשקעה השונים מאפשרים התאמה מדויקת של תיק השקעות המנוהל שלכם באמצעות קופת גמל להשקעה, קרנות השתלמות, ניהול תיקים קלאסי ופוליסת חיסכון פיננסי.


או ליצור עמנו קשר/לשלוח הודעת ווטסאפ ישירות לטלפון 050-8494444.

או במייל: info@preplan.co.il 


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח


bottom of page