top of page

תיק השקעות / ניהול תיקים לחברות ותאגידים


בשנים האחרונות יותר ויותר חברות, מלכ"רים וארגונים מבינים כי עליהם לתכנן את הטיפול בתיק ההשקעות שלהם באופן מקצועי ומסודר. מגמה זו מתחזקת על רקע התחכום והמורכבות ההולכים וגדלים של שוק ההון, הכולל מכשירים פיננסיים חדשים ושיטות מסחר חדשות.

אחת מהבעיות המרכזיות איתן מתמודדות חברות ותאגידים שונים בישראל הן חוסר במכשירי השקעה המותאים לתיק הפיננסים של החברה אם ציבורית ואם פרטית, בשנים האחרונות פתחנו מיומנות ייחודית בניהול תיקים ותיק השקעות של חברות. אם באמצעות מכשירי השקעה שונים המותאמים לחברות דרך הדיווחים השוטפים הבנייה של התיק והתאמתו לתזרים השוטף של החברה.





בפריפלן פמילי אנו מנהלים תיקי השקעות בהיקפים גדולים, עבור לקוחות פרטיים, חברות ותאגידים.

מחלקת החברות והתאגידים שלנו מנוהלת על ידי יניב ששון, מתכנן פיננסי ופנסיוני עם ותק של מעל 20 שנה בשוק ההון וביטוח ומלווה על ידי מיטב המומחים, הכלכלנים האנליסטים ובתי ההשקעות המובילים בישראל. המחלקה מתמחה בניהול השקעות ועודפי מזומנים של חברות, מלכ"רים, עיריות, עמותות, מוסדות להשכלה גבוהה, קיבוצים ועוד.


חושבים שהפתרון מתאים לחברה שלכם? דברו עמנו וניפגש לקפה אצלכם!

טלפון: 050-8494444 או במייל: info@preplan.co.il

יניב ששון | מנכ"ל ובעלים פריפלן פמילי אופיס


פתיחת התיק וליווי מלא לאורך כל התהליך. מינימום השקעה בתיק חברה: 300,000 ₪

מתאים גם לניהול תיקים בחברות קטנות ובינוניות


ניהול תיק השקעות לתאגידים וחברות ציבוריות ופרטיות | כל היתרונות במקום אחד

ניהול תיקים מקצועי: מותאם לתוכנית העבודה שהוגדרה עבור התאגיד, מנהלי התיקים שלנו יטפלו בכספים וידאג להשקיע לנתב ולשנות אותו אותם באופן מיטבי.


ניהול תיק ההשקעות מחשבון הבנק של התאגיד: כדי לפשט את הדברים, התאגיד לא יידרש להעביר את הכספים לחשבון בנק אחר. אלא ינוהל ישירות במסגרת הבנק בו מנוהלים כספי החברה ( קיימת אפשרות לניהול חלק מהכספים גם מחוץ לבנק) ההשקעות ינוהלו מחשבון הבנק הרגיל של התאגיד מה שיאפשר בקרה ומעקב בזמן אמת אחרי ההשקעות השונות.


פיזור השקעות: כדי להבטיח שתיק ההשקעות מגוון, מנהל תיק ההשקעות ידאג לפיזור השקעות התאגיד בתחומים וענפים שונים. בנוסף חשיפה למגוון גדול ורחב של גופים פיננסים, מנהלי תיקים ואפיקי השקעה שונים.


דיווח שוטף: בעלי התפקידים הרלוונטיים בתאגיד מקבלים ממנהל התיק עדכונים קבועים ושוטפים לגבי מצב ההשקעות.

פתרונות מט"ח לעודפים דולריים וגידור סיכונים שונים: תאגידים הפועלים גם במטבע חוץ יכולים לנהל את כספם גם במטח מסוגים שונים. הפתרונות שלנו במט"ח מתאימים מאוד לחברות הייטק , יבואנים, יצואנים וכל עסק וחברה עם פעילות מט"ח


כל הגופים הפיננסים, בתי ההשקעת וחברות הביטוח במקום אחד! | ניהול תיקים

העבודה השוטפת שלנו מול כל הגופים המובילים בישראל מאפשרת לכם חשיפה מיטבית מול גופים שונים, השוואה שוטפת של הביצועים בין הגופים ושינויים שוטפים במידת הצורך.

להלן רשימה חלקית:

חברות ביטוח: איילון, הכשרה, הראל, הפניקס, מנורה, מגדל, כלל

בתי השקעות: מיטב דש, אלטשולר שחם, ילין לפידות, מור בית השקעות, הראל, אינפיניטי, אנליסט ועוד...

גופים פיננסים: אי.בי.איי, תלפיות פלוס ועוד


פריפלן פמילי אופיס מספקת שירות ניהול תיקי השקעות באמצעות מכשירים פיננסים מגוונים לרבות ניהול תיקים, קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון, השקעות אלטרנטיביות ועוד. כחלק מהשירות שלנו אנו פועלים מול מרבית חברת הביטוח, בתי ההשקעות וגופים פיננסים נוספים.

חושבים שהפתרון מתאים לחברה שלכם? דברו עמנו וניפגש לקפה אצלכם!

טלפון: 050-8494444 או במייל: info@preplan.co.il

יניב ששון | מנכ"ל ובעלים פריפלן פמילי אופיס


פתיחת התיק וליווי מלא לאורך כל התהליך. מינימום השקעה בתיק חברה: 300,000 ₪

מתאים גם לחברות קטנות ובינוניות


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח


bottom of page