top of page

מסלולי השקעה "כחול לבן" | מנורה קופת גמל להשקעה

חדש! מנורה מבטחים השקיה בימים האחרונים מסלולי השקה "כחול לבן" מסלולי השקעה אלו מצטרפים לשאר מסלולי ההשקעה הקיימים במגון מוצרים בינהם קרנות השתלמות, קופת גמל להשקעה, קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים ועוד.


מסלולי השקעה "כחול לבן" | מנורה קופת גמל להשקעה

במיוחד בימים אלו, מנורה מבטחים משיקה מסלולי השקעה שנכסיהם חשופים רובם ככולם לישראל. בהתאם לכך, הותאמה מדיניות ההשקעה המוצהרת לשנת 2024 של 5 מסלולי השקעה קיימים במגוון מוצרים כך שהמסלולים יהיו חשופים רובם ככולם לישראל:


  • קופת גמל לחיסכון ( קופת גמל להשקעה) - מנורה תגמולים ופיצויים מסלול משולב סחיר, מ"ה 14271

  • קרן השתלמות - אומגה קרן השתלמות , מסלול אג"ח עד 25% מניות, מ"ה 9803





על פי הפרסום של חברת מנורה מדיניות ההשקעה המוצהרת ל 2024:

קרן השתלמות אומגה: 5% מזומן, 19% מניות ואופציות בישראל, 42% אג"ח קונצרני בישראל, 34% אג"ח ממשלתי בישראל ובחו"ל.


קרן פניה מקיפה | גמל : 15% אג"ח ממשלתי בישראל ובחו"ל, 35% אג"ח קונצרני בישראל, 50% מניות ואופציות בישראל.


אנו מזכירים כי בקופת גמל להשקעה מוגבלת כך שכל אדם ( לפי מספר ת.ז.) יכול להפקיד עד התקרה שנקבעה לאותה שנת מס. בקופת גמל להשקעה לשנת 2024 התקרה הינה 79,000 ש"ח.


בנוסף, ניתן לבצע ניוד של קרנות השתלמות וקופת גמל להשקעה קיימות בין בתי השקעות וחברות ביטוח שונות תוך כדי שמירה על התנאים והוותק שיש בקופה ללא אירוע מס.


קופת גמל להשקעה וקרן השתלמות | פריפלן פמילי אופיס

אנו מנהלים את תיק ההשקעות של הלקוחות שלנו באמצעות מגוון רחב של מוצרים פיננסים בניהם קופת גמל להשקעה המאפשרת פתיחה של תיק השקעות בסכומים נמוכים ומכשירי חיסכון נוספים כגון, פוליסת חיסכון פיננסי וניהול תיקים המאפשרים פתיחה של תיק השקעות בסכומים גבוהים יותר. אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבל את כל המידע הרלוונטי בנושא.


או במייל: info@preplan.co.il 


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח





bottom of page