top of page

איך פותחים קופת גמל להשקעה?

קופת גמל להשקעה, מכשיר השקעה לניהול השקעות המאפשר חיסכון לכל מטרה וברמת סיכון מותאמת אישית. נכון לשנת 2024 ניתן להפקיד עד 79,020 ש"ח בכל שנה. למכשיר החיסכון יתרונות רבים שכדאי להכיר

או התקשרו אלינו ישירות

או במייל: info@preplan.co.il 


קופת גמל להשקעה... ניהול השקעות וחיסכון לכל מטרה!

קופת גמל להשקעה מאפשרת לכל אחד ואחת לפתוח תיק השקעות בצורה פשוטה ומהירה ולהנות מניהול השקעות מקצועי ומותאם אישית על ידי מנהלי ההשקעות הבכירים בישראל. לקופת גמל להשקעה מספר יתרונות שכדאי להכיר:

  1. מאפשר פתיחה של תיק השקעות מנוהל בסכומים נמוכים! , נכון לשנת 2024 ניתן להשקיע בכל שנה עד 79,020 ש"ח.

  2. נזילות - תיק ההשקעות שלכם נזיל וניתן למשיכה בכל רגע נתון.

  3. גמישות בהפקדות - ניתן להשקיע בהפקדה חד פעמית או בהוראת קבע. מה שהופך את קופת הגמל להשקעה למוצר חיסכון מוביל.

  4. מיסוי - כיום, המיסוי על קופת הגמל להשקעה עומד 25% מס רווחי הון ( מיסוי על הרווחים שנצברו בתיק ההשקעות שלכם) מצד שני, במידה ותחליט בגיל הפרישה להפוך את החיסכון לקצבה חודשית, הקצבה תהיה פטורה ממס. יתרון! ( אני מזכיר כי בכל מקרה כספי ההשקעה בקופת גמל להשקעה נזילים בכל רגע נתון)

  5. בחירה של מנהל ההשקעות - בעת פתיחה של קופת גמל להשקעה ניתן לבחור מתוך רשימה ארוכה של בתי השקעות, חברות ביטוח ומנהלי השקעות שונים. ובנוסף, ניתן לנייד בכל רגע נתון את כספי ההשקעה ממנהל השקעות למנהל השקעות במידה ואתם לא מרוצים מהביצועים. יתרון!

  6. מגוון עצום של מסלולי השקעה ברמת סיכון משתנה - כיום, קופת גמל להשקעה מאפשרת השקעה במגוון אדיר של מסלולי השקעה המאפשרים לבצע התאמה מדויקת של תיק ההשקעות שלכם בהתאם לרמת הסיכון הרצויה לכם ומטרות החיסכון.

  7. שקיפות מלאה! ופיקוח הדוק של אגף שוק ההון של משרד האוצר!


או התקשרו אלינו ישירות

או במייל: info@preplan.co.il 


איך בוחרים קופת גמל להשקעה?

מכיוון שהביצועים של מנהלי ההשקעות השונים שקופים לחלוטין וניתנים להשוואה דרך מערכת הגמל נט של משרד האוצר, יש באפשרותכם לבצע השוואה של הביצועים והתשואות של מנהלי ההשקעות ובתי ההשקעות בצורה פשוטה.

אלו הפרמטרים שכדאי ורצוי להתייחס אליהם בעת בחירה של קופת גמל להשקעה:

  1. הגוף המנהל - האם מדובר במנהל השקעות מוכר לדוגמא בית ההשקעות אנליסט, ילין לפידות, אלטשולר שחם, מור קופת גמל להשקעה ועוד.

  2. דמי ניהול - השוואה של דמי הניהול, חשוב להדגיש כי דמי הניהול ניתנים להשוואה אך מצד שני הם לא הפרמטר המרכזי בעת בחירה של קופת גמל להשקעה.

  3. ביצועים לאורך זמן - השוואה של התשואות והביצועים של מנהלי ההשקעות לאורך שנים ובחירה של מנהל השקעות שמוכיח את עצמו לאורך זמן.

  4. בחירת מסלול השקעה ורמת הסיכון - הגדרה של רמת הסיכון בהתאם למטרות היעדים והאופי שלכם. בחירה מתוך מסלולי ההשקעה ובדיקה של רמת הסיכון ( חשיפה למניות, תנודתיות ועוד)






איך פותחים קופת גמל להשקעה?

ניתן לפתוח קופת גמל להשקעה במספר דרכים:

  1. פנייה ישירה לבתי ההשקעות השונים המנהלים תיק השקעות באמצעות קופת גמל להשקעה.

  2. פתיחה של קופת גמל להשקעה בצורה דיגיטאלית ( כיום רק חלק מהחברות מאפשרות זאת)

  3. פנייה למתכנן פיננסי - מתכנן פיננסי ופנסיוני יבצע בעבורכם את הבדיקה מול כל בתי ההשקעות ויתאים עבורכם את הקופה הנכונה לכם ביותר. אגב - זו הדרך הפשוטה המהירה והמקצועית ביותר.


למגיעים במסגרת הכתבה, אנו מעניקים פגישת תכנון פיננסי ופנסיוני ראשונית והתאמה של חיסכון לכל מטרה ללא עלות:*

שלחו את שמכם עם קוד הקופון לווטסאפ לטלפון: 050-8494444

 קוד הקופון : PrePlanFIN

*(פגישה התאמה ראשונית של כ 15 דקות אונליין)


או התקשרו אלינו ישירות

או במייל: info@preplan.co.il 


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח





bottom of page