top of page

מסלול פאסיבי מדדי מניות* | חדש בהראל קופת גמל להשקעה

 

בחודשים האחרונים נפתחים בכל בתי ההשקעות וחברות הביטוח מסלולי השקעה חדשים המאפשרים לנו לנהל תיק השקעות בצורה דינאמית, יצירתית וגמישה, המסלולים החדשים זמינים במוצרים הבאים: קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון פיננסי, קרן השתלמות פנסיה ועוד.

או במייל: info@preplan.co.il



מסלול חדש: פאסיבי מדדי מניות* | הראל קופת גמל להשקעה

כיום ניתן לנהל תיק השקעות במסגרת קופת גמל להשקעה או פוליסת חיסכון פיננסי. שני המוצרים ביחד ולחוד מספקים עבור המשקיעים ועבור המתכננים הפיננסים מספר גדול של מסלולי השקעה המאפשרים למעשה בנייה של תיק השקעות מגוון וברמת סיכון שונה בהתאמה אישית.


הראל אינדקס - פוליסה פיננסית מחקה מדדים באינדקס ( 15029) | הראל קופת גמל להשקעה ( 15040)


מסלול ההשקעות החדש (הראל פאסיבי מדדי מניות) מורכב כיום מחשיפה לכ 85% מדד נאסד"ק 100 , 7.5% מדדי תוכנה וסמיקונדקטור ( שבבים) , 7.5% מדד S&P צפון אמריקה .



*הערת אזהרה חשובה: הסקירה הינה מהווה בשום צורה הצעה לקנייה או מכירה של ניירות ערך, רכישה של קופת גמל להשקעה, פוליסת חיסכון ומוצרים שונים או רכישה של מדדים או שינוי של מסלולי השקעה. הסקירה אינה מהווה יעוץ / שיווק השקעות כנדרש בחוק. כל העושה שימוש במידע על דעת עצמו מבלי להתייעץ עם מתכנן פיננסי ופנסיוני / משווק השקעות/ סוכן ביטוח פנסיוני עושה זאת על אחריותו הבלעדית. הסקירה כשמה היא, סקירה כללית על מוצרים ומסלולי השקעה שונים הקיימים בשוק הישראלי.




קופת גמל להשקעה | מסלול מדדי מניות - פירוט המדדים


מדד נאסד"ק 100

שווי שוק: 21.4 טריליון דולר, היקף מסחר: 17.2 מיליארד דולר

יתרונות מדד נאסד"ק 100:

1. חשיפה לחברות טכנולוגיה מובילות: מדד נאסד"ק 100 כולל את 100 החברות הלא-פיננסיות הגדולות ביותר בבורסת נאסד"ק, רבות מהן חברות טכנולוגיה מובילות בעולם. כתוצאה מכך, השקעה במדד זה נותנת למשקיעים חשיפה רחבה לתחום הטכנולוגיה, אשר ידוע בחדשנות ובצמיחה הגבוהה שלו.

2. פיזור: המדד כולל 100 חברות שונות, מה שמפחית את הסיכון הכרוך בהשקעה בחברה בודדת. אם חברה אחת במדד יורדת, ייתכן שחברות אחרות יעלו, וכך יאזנו את הביצועים של המדד כולו.

3. נזילות גבוהה: מדד נאסד"ק 100 הוא אחד המדדים הסחירים ביותר בעולם, מה שאומר שקל מאוד לקנות ולמכור מניות של המדד.

4. ביצועים חזקים: לאורך זמן, מדד נאסד"ק 100 הניב תשואות גבוהות יותר ממדדים אחרים, כמו מדד S&P 500.

7. מדד מוכר: מדד נאסד"ק 100 הוא מדד מוכר וידוע, מה שמקל על מציאת מידע עליו ועל ביצועיו.

89. פוטנציאל צמיחה: חברות הטכנולוגיה הן חברות צומחות, ולכן יש להן פוטנציאל צמיחה גבוה גם בעתיד.

10. גידור מפני אינפלציה: לאורך זמן, מניות טכנולוגיה נוטים להניב תשואות גבוהות יותר מאינפלציה, מה שיכול לעזור למשקיעים לשמור על ערך הכסף שלהם.

 

מדד p&S צפון אמריקה

תיאור: המדד עוקב אחר ביצועי 1,500 המניות הגדולות ביותר בבורסות צפון אמריקה, הן בארצות הברית והן בקנדה. המדד כולל מניות מכל הסקטורים הכלכליים.

יתרונות ההשקעה במדד:

גיוון: המדד כולל 500 חברות מ-11 מגזרים שונים, מה שמפחית את הסיכון הכרוך בהשקעה בחברה אחת או במגזר אחד.

נזילות: המדד נסחר באופן פעיל בבורסות רבות, מה שמקל על קנייה ומכירה של מניות.

ביצועים: המדד הניב תשואה שנתית ממוצעת של 10% לאורך זמן, מה שהופך אותו לאחת ההשקעות המוצלחות ביותר לאורך זמן.

 

מדד השבבים

נקרא גם מדד Philadelphia Semiconductor Index (SOX), הוא מדד מניות עיקרי המורכב מ-25 חברות השבבים הגדולות והסחירות ביותר בארצות הברית.

תעשייה זו חיונית לכלכלה המודרנית, כיוון שהיא אחראית לייצור רכיבים אלקטרוניים המשמשים במגוון רחב של מוצרים, החל מטלפונים חכמים ומחשבים ועד למכוניות וציוד רפואי.

להשקעה במדד השבבים ישנם מספר יתרונות:

1. צמיחה חזקה: תעשיית השבבים צומחת בקצב מהיר, וזאת בשל הביקוש הגובר למוצרים אלקטרוניים בכל רחבי העולם. צמיחה זו צפויה להימשך גם בשנים הקרובות, מה שמקנה פוטנציאל רווח משמעותי למשקיעים במדד.

2. חדשנות: תעשיית השבבים נמצאת בחזית החדשנות הטכנולוגית, וחברות הפועלות בתחום זה משקיעות סכומים משמעותיים במחקר ופיתוח. כתוצאה מכך, קיימת סבירות גבוהה שחברות אלו יפתחו מוצרים ושירותים חדשים שיהיו בעלי פוטנציאל רווח משמעותי.

3. גלובליזציה: תעשיית השבבים היא גלובלית במהותה, וחברות הפועלות בתחום זה פועלות במגוון רחב של מדינות ברחבי העולם. כתוצאה מכך, משקיעים במדד השבבים יכולים להיחשף למגוון רחב של שווקים וכלכלות.

4. נזילות: מדד השבבים הוא מדד נזיל מאוד, מה שמקל על המשקיעים לקנות ולמכור מניות במדד.

5. גיוון: מדד השבבים כולל מגוון רחב של חברות, מה שמקטין את הסיכון הכרוך בהשקעה בחברה בודדת.

  

או במייל: info@preplan.co.il


חשוב לציין: מסלול ההשקעה הינו 100 אחוז מניות, ונחשב למסלול השקעה בעל סיכון גבוה , לפני ביצוע השקעה, חייבים לערוך בדיקה ולבחון את התאמת המדד לצרכים האישיים של הלקוח.


קופת גמל להשקעה מסלולי השקעה מתמחים | תיק השקעות דינאמי

במסגרת קופת הגמל של הראל ביטוח ופיננסים ניתן לבחור ולגוון בין מספר גדול של מסלולי השקעה שונים כולל מסלולים השקעה עם התמחות ספציפית בחו"ל, מדדי מניות ואג"ח קונצרני ( איגרות חוב ומניות) מסלולי ההשקעה השונים מאפשרים התאמה מדויקת של תיק השקעות המנוהל שלכם באמצעות קופת גמל להשקעה, קרנות השתלמות, ניהול תיקים קלאסי ופוליסת חיסכון פיננסי.


או במייל: info@preplan.co.il


פריפלן - פמילי אופיס, עוסקת בתכנון פיננסי ופנסיוני, פיננסים השקעות ופנסיה עם ותק של מעל 15 שנים, האמור לעיל וכל המידע המופיע באתר הינו מידע כללי בלבד ואינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או ייעוץ מס ו/או תחליף לייעוץ/שיווק כאמור על ידי בעל רישיון המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פוליסות ביטוח כפופות לחיתום הנקבע על ידי חברת הביטוח, התנאים המלאים והקובעים הם התנאים המופיעים בפוליסות הביטוח עצמם ומופיעים באתרי חברות הביטוח השונות ט.ל.ח




bottom of page